تولیت آستان قدس رضوی برای بازدید از مناطق سیل‌زده وارد گلستان شد

تولیت آستان قدس رضوی به منظور بازدید از مناطق سیل‌زده شمال کشور و بررسی روند خدمت‌رسانی خادمیاران رضوی وارد استان گلستان شد.
کد خبر: ۳۴۲۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۸ - 16April 2019

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، حجت الاسلام والمسلمین «احمد مروی» امروز (سه‌شنبه 27 فروردین‌­ماه) به منظور نظارت بر روند امدادرسانی آستان قدس رضوی و تسریع در کمک‌رسانی به هموطنان سیل زده شمال کشور، وارد استان «گلستان» شد.

دیدار با آیت الله «سیدکاظم نورمفیدی» نماینده ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه شهر گرگان، بازدید از مناطق سیل زده «آق قلا» و «گمیشان»، دیدار با خادمیاران رضوی و گروه‌های جهادی و حضور در آشپزخانه مرکزی آستان قدس رضوی در مناطق سیل زده شمال کشور از جمله برنامه‎های حجت الاسلام والمسلمین «مروی» در این سفر خواهد بود.

آستان قدس رضوی از ساعات اولیه وقوع سیل به منظور امدادرسانی به حادثه‌ دیدگان در استان «گلستان» حضور یافته است. اعزام نیروهای امدادی به همراه تجهیزات و امکانات به منطقه به منظور بازگشایی جاده‌های اصلی و روستایی، اعزام تیم مهندسی به همراه تجهیزات و امکانات به شهرستان «گنبدکاووس» جهت کمک به ستاد مدیریت بحران، لایروبی مسیر ورودی گرگان رود به گنبد و جلوگیری از افزایش خسارات سیل توسط شرکت آب و خاک قدس رضوی، توزیع اقلام ضروری مورد نیاز مردم، تأمین قایق موتوری جهت انتقال اهالی بومی منطقه، تأمین ماشین‌آلات سنگین مورد نیاز در منطقه جهت امدادرسانی و تخلیه و هدایت آب از مناطق مسکونی با حضور بیش از 300 خادمیار رضوی از جمله اقدامات آستان قدس رضوی در استان گلستان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار