حناچی در پاسخ به دفاع‌پرس:

مصوبه نرخ کرایه‌های تاکسی هنوز به دست من نرسیده است/ تفکیک روزانه ۴۸ تن زباله در منطقه ۶ تهران

شهردار تهران در خصوص نرخ کرایه تاکسی‌ها گفت: نرخ کرایه اول باید در شورا تصویب شود و پس از آن به دولت ارسال شود؛ هنوز مصوبه نرخ تاکسی‌ها به دست بنده نرسیده است.
کد خبر: ۳۴۲۲۶۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۶ - 16April 2019

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، پیروز حناچی شهردار تهران عصر امروز در حاشیه افتتاح ۲۰ طرح عمرانی، فرهنگی و اجتماعی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه روزانه ۹ هزار تن زباله از تهران خارج می‌شود، اظهار داشت: با شکل‌گیری این مراکز حمل بسیاری از زباله‌هایی که به محل دفن می‌رفت کاهش پیدا می‌کند‌.

وی ادامه ادامه داد: در منطقه ۶ روزانه ۲۵۰ تن زباله تولید می‌شود و با این کار ۴۸ تن از آن تفکیک و کاهش پیدا می‌کند.

شهردار تهران با بیان اینکه در این مرکز امکان افزایش تفکیک زباله امکان‎پذیر است، گفت: با همکاری مردم می‌توان تفکیک زباله بیشتری انجام داد و این موضوع نیاز به آموزش دارد.

وی با اشاره به اینکه چندین مرکز تفکیک زباله در تهران در حال ساخت است، خاطرنشان کرد: هدف از این طرح تفکیک بخش عمده‌ای از زباله‌ها است.

حناچی با بیان اینکه ۱۸۰ میلیارد تومان برای راه‌اندازی این طرح هزینه شده است، گفت: سلامت مردم برای ما بسیار مهم است و با این طرح در درازمدت می‌توان هزینه‌ها را برگشت داد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع‌پرس مبنی بر اینکه رئیس شورای شهر گفته است باید موضوع نرخ کرایه‌ها توسط شهردار تهران در دولت پیگیری شود، گفت: اول باید شورا تصویب کند و پس از آن به دولت ارسال شود؛ هنوز مصوبه نرخ تاکسی‌ها به دست بنده نرسیده است.

شهردار تهران در پاسخ به سوال دیگری از خبرنگار دفاع‌پرس مبنی بر اینکه ۱۰۰ نفر از کارکنان قدیمی شهرداری، املاک شهرداری را پس نمی‌دهند، افزود: این موضوع به طور طبیعی در حال انجام است و اگر مشکلی رخ دهد به شورا گزارش خواهیم داد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار