سردار فتحی‌زاده:

حضور جوانان در بزنگاه‌های مورد نیاز کشور/ جشنواره جوان سرباز فرصتی برای نشان دادن ظرفیت سربازان است

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا گفت: جوانان ثابت کردند برای دفاع از کشور و برقراری امنیت و آرامش، در هر جا نیاز باشد حضور خواهند داشت.
کد خبر: ۳۴۲۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۴ - 17April 2019

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، سردار محسن فتحی زاده جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در جشنواره جوان سرباز با بیان اینکه جوانان امروز نشان دادند همچون جوانان انقلاب اسلامی، جوانان دفاع مقدس و جوانان مدافع حرم پا در رکاب هستند، اظهار داشت: جوانان ثابت کردند برای دفاع از کشور و برقراری امنیت و آرامش، در هر جا نیاز باشد حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری گفت: جوانان امروز نشان دادند، اگر صحنه خونین‌شهر دوباره شکل گیرد، با فدا کردن جان خود از کشور و اسلام دفاع می‌کنند.

سردار فتحی زاده افزود: همت همه فرماندهان و‌ مدیران و همه نیرو‌های مسلح معطوف به این است که محیط سربازی، محیطی مملو از نشاط و خوشایندی برای جوانان باشد به گونه‌ای که نیروهای مسلح به نحو مطلوب از جوانان استفاده کنند و جوانان هم از فرصت‌هایی که در نیرو‌های مسلح پیدا می‌کنند به خوبی بهره ببرند.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا گفت: جشنواره جوان سرباز فرصتی است تا ظرفیت‌های جوانان سرباز به جامعه نشان داده و از سربازان نخبه و معرفی‌شدگان تقدیر و تجلیل شود.

وی ادامه داد: در این جشنواره از ۱۰ گروه سربازان در حوزه‌های مختلف، هشت خانواده شهدای سرباز، ۳۳ سرباز نمونه، ۱۳ فرمانده که در تعالی سربازان تلاش کردند و پنج رده برتر نظامی تقدیر و تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار