سرلشکر صفوی در جشنواره سرباز جوان:

دولت از ظرفیت جوانان برای رونق تولید استفاده کند/ ایران در تمامی عرصه‌ها باید قدرت اول منطقه باشد

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: امروز ۴۶ میلیون جوان در کشور داریم که این یک فرصت است و دولت باید از ظرفیت جوانان برای رونق تولید، بخش‌های خصوصی، دولتی و خدماتی استفاده کند.
کد خبر: ۳۴۲۳۵۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴ - 17April 2019

جنگ دشمن روانی و اقتصادی است/ ایران در تمامی عرصه‌ها باید قدرت اول منطقه باشدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار سرلشکر «سیدیحیی صفوی» دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در جشنواره سرباز جوان با بیان اینکه نگاه فرمانده معظم کل قوا به سربازی یک‌ نگاه تحولی است، اظهار داشت: به فرموده مقام معظم رهبری خدمت سربازی دوران تعالی و رشد جوانان به عنوان کادر آینده نظام است.

وی ادامه داد: دوران سربازی فرصتی است برای ساختن مدیران آینده کشور و سالیانه ۴۰۰ هزار نیروی وظیفه وارد خدمت می‌شوند که از این تعداد بیش از ۱۵۰ هزار نفر تحصیلات دانشگاهی دارند.

سرلشکر صفوی با بیان اینکه هم‌اکنون هیچ‌گونه طرحی به عنوان نظامی و تهاجمی ما را تهدید نمی‌کند، گفت: امروز بیشترین حملات روانی و اقتصادی است و باید جوانان ما در این عرصه‌ها وارد شوند.

سرلشکر صفوی با بیان اینکه سربازان پس از اتمام خدمت وارد شرکت‌های خصوصی و دولتی می‌شوند، گفت: سالیانه ۴۰ هزار نفر سرباز امریه می‌گیرند و سالی بیش از ۲ هزار سرباز نخبه پروژه‌های تخصصی را انجام می‌دهند.

وی با اشاره به وقایع سیل اخیر افزود: در سیل اخیر ده‌ها هزار نفر به کمک مردم سیل‌زده گلستان، لرستان، خوزستان و سایر استان‌های سیل زده شتافتند.

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: ملت ایران در سیل اخیر نشان دادند که در کنار هم هستند و میلیارد‌ها تومان کمک کردند؛ خداوند بهترین مردم را به ما داده است.

وی ادامه داد: امروز ۴۶ میلیون جوان در کشور داریم که این یک فرصت است. نیروی جوان با توانمندی‌های مختلف یک فرصت کلان است و دولت باید از ظرفیت جوانان برای رونق تولید، بخش‌های خصوصی، دولتی و خدماتی استفاده کند.

صفوی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب تاکید کرد: شما جوانان باید با هوشمندی، مردم‌داری، ولایت‌مداری این بیانیه را تحقق ببخشید و در علم، آبادانی و عرصه‌های دفاعی و امنیتی قدرت اول منطقه باشیم که امروز قدرت اول منطقه هستیم، اما در بخش‌هایی ضعف‌هایی داریم.

وی خاطرنشان کرد: فلسفه خدمت سربازی، ایجاد آمادگی در جوانان برای دفاع و پیشرفت کشور است که باید جوانان آن را یک فرصت بدانند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها