مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

الگوی شهدای جوان دفاع مقدس حضرت علی‌اکبر (ع) بود

سردار جعفری گفت: الگوی شهدای جوان ما حضرت علی‌اکبر (ع) بود و همچنان جوانانی انقلابی و پرشور با همان روحیه آماده‌ جان‌نثاری در راه انقلاب و حراست از وطن هستند.
کد خبر: ۳۴۲۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶ - 17April 2019

الگوی شهدای جوان دفاع مقدس حضرت علی‌اکبر (ع) بودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، «سردار عزت‌الله جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی صبح امروز با حضور در گلزار شهدای وادی رحمت تبریز در مراسم نثار گل به قبور مطهر شهیدان والامقام به مناسبت سالروز ارتش، شرکت کرد.

وی در حاشیه‌ی این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگاران با ضمن تبریک روز جوان و ارتش، اظهار داشت: شهدا پا دادند تا ما روی پای خود بایستیم و با فدا کردن جان خود امنیت امروز را برایمان به ارمغان آوردند.

سردار جعفری با اعلام اینکه بالغ بر 90 درصد شهدای ما در دوران دفاع مقدس از جوانان بودند، خاطر نشان کرد: جوانان آن دوران حضرت علی‌اکبر (ع) را به‌عنوان الگو انتخاب کرده بودند و امروز نیز جوانان با همان روحیه راه شهدا را ادامه می‌دهند.

وی در پایان تاکید کرد: ما مدیون خون شهدا و خانواده‌های آنان هستیم و بنده با افتخار پای خانواده شهیدان دوران دفاع مقدس، جبهه مقاومت اسلامی و امنیت را می‌بوسم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار