فرمانده انتظامی استان سمنان خبر داد؛

کشف یک تن مواد مخدر در استان سمنان

«روح‌الامین قاسمی» گفت: یک تن مواد مخدر در استان سمنان طی عملیات مشترک با پلیس خراسان جنوبی کشف شد.
کد خبر: ۳۴۲۳۸۹
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۴۹ - 17April 2019

به گزارش دفاع‌پرس از سمنان، سردار «روح‌الامین قاسمی» فرمانده انتظامی استان سمنان پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی گزارشی از پلیس مواد مخدر استان خراسان جنوبی و با پیگیری‌های اطلاعاتی مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان، سرنخ‌هایی از انتقال یک محموله مواد مخدر از منطقه کویری «معلمان- طرود» به دست آمد.

وی ادامه داد: ‌با اعزام چند تیم عملیاتی از پلیس شهرستان‌های دامغان و شاهرود و انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس، سرانجام دو خودروی موردنظر شناسایی و عملیات دستگیری قاچاقچیان آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان بیان کرد: پس از فرار خودروها، پلیس بی‌درنگ طرح مهار را با قوت به اجرا درآورد که طی آن با شلیک پلیس، سواری زانتیا در حوالی شهر دامغان و خودروی نیسان نیز در جاده‌های خاکی محور طرود به میامی متوقف شدند.

قاسمی از مجروح شدن یکی از سوداگران مرگ در جریان تیراندازی مأموران و انتقال وی به بیمارستان خبر داد و گفت: پس از بازرسی صورت‌گرفته یک تن و 12 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: این محموله شامل 21 کیلوگرم شیشه، 233 کیلوگرم هروئین و 758 کیلوگرم تریاک بود که با حضور به‌موقع و اقدام منسجم پلیس به مقصد نرسید و بار دیگر سوداگران مرگ در برابر اقتدار پلیس ناکام ماندند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار