کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:

آمریکا با تروریست نامیدن سپاه به دنبال دو قطبی در ایران است

احمد بخشایشی گفت: آمریکا در بسیاری از عملیات‌های تروریستی در جهان شرکت داشته و با قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی بیشتر در تلاش است که در ایران فضای دو قطبی ایجاد کند.
کد خبر: ۳۴۲۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۰ - 18April 2019

ایران باید تنگه هرمز را مسدود کند«احمد بخشایشی» کارشناس مسائل سیاسی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به اقدام ناشایست آمریکا  علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار‌ داشت: قرار دادن نام سپاه در لیست سازمان‎های تروریستی یک پروسه زمانی درازمدتی دارد که از دوران ریاست جمهوری «ریگان» در ایالات متحده آمریکا  آغاز شد و تاکنون ادامه دارد.

وی افزود: این اقدام به منزله قرار گرفتن ۸۰ میلیون ایرانی در این لیست است و بیشتر جنبه تبلیغاتی دارد.

بخشایشی با تاکید بر اینکه مهم‎ترین ترس رژیم صهیونیستی درگیری فرامرزی با سپاه پاسداران است، تصریح کرد: نتانیاهو در تلاش است که با همکاری آمریکایی‎ها میان مردم رژیم صهیونیستی محبوبیت خود را به دست آورد و این اقدام سخیفانه ترامپ بیشتر موید این هدف است.

این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: آمریکا در بسیاری از عملیات‌های تروریستی در جهان شرکت داشته و با قرار دادن سپاه در لیست تروریست‎ها بیشتر در تلاش بود که در ایران فضای دوقطبی ایجاد کند و فکر می‌کرد بخشی از مردم ایران از سپاه جدا می‌شوند، اما این تفکر اشتباه بزرگی از سوی سران کشور آمریکا به ویژه ترامپ بود.

انتهای پیام/ 251

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار