مدیر حوزه علمیه استان بوشهر عنوان کرد؛

روحانیون و طلاب پیشتاز در امدادرسانی به سیل‌زدگان

حجت‌الاسلام «رضا خدری» روحانیون و طلاب را پیشتاز در عرصه امدادرسانی و یاری‌رسانی به سیل‌زدگان دانست و گفت: جمع آوری کمک‌های مردمی، تشکیل گروه‌های جهادی و اعزام به مناطق سیل‌زده مواردی است که می‌توان در جهت کمک به سیل‌زدگان از سوی حوزه علمیه استان صورت گیرد.
کد خبر: ۳۴۲۴۲۱
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۷ - 17April 2019

روحانیون و طلاب پیشتاز در امداد رسانی به سیل زدگانبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «رضا خدری» مدیر حوزه علمیه استان بوشهر در چهارمین جلسه مدیران مدارس علمیه استان اظهار داشت: با توجه به خسارت‌های وارده شده به بسیاری از مناطق سیل‌زده استان خوزستان لازم است با برنامه‌ریزی منسجم نسبت به یاری رسانی به مردم این استان اقدام شود.

وی روحانیون و طلاب را پیشتاز در عرصه امدادرسانی و یاری رسانی به مردم دانست و گفت: جمع‌آوری کمک‌های مردمی، تشکیل گروه‌های جهادی و اعزام به مناطق سیل‌زده مواردی است که می‌توان در جهت کمک به سیل‌زدگان از سوی حوزه علمیه استان صورت گیرد.

حجت‌الاسلام حمیدرضا جعفری زاده نیز در این جلسه از آمادگی بسیج طلاب استان برای اعزام روحانیون و طلاب به مناطق سیل زده خبر داد و خاطرنشان کرد: هماهنگی‌هایی را با سپاه استان بوشهر و نیز نماینده ولی فقیه در استان صورت گرفته تا روحانیون و طلاب مدارس به مناطق سیل زده اعزام شوند.

مسئول بسیج طلاب استان بوشهر متذکر شد: طلاب از اعزام انفرادی به مناطق سیل‌زده خودداری کنند و چنانچه تمایل داشته باشند باید در قالب گرو‌ه‌های جهادی و به صورت منسجم این کار صورت گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها