پیام حجت‌الاسلام‌ سعیدی به مناسبت روز ارتش؛

ارتش بازوی توانمند نظام اسلامی است

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در پیامی به مناسبت روز ارتش تصریح کرد: ارتش به‌عنوان بازوی توانمند نظام اسلامی، موجب هراس دشمنان و امیدواری دوستان نظام اسلامی است.
کد خبر: ۳۴۲۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰ - 17April 2019

حجت‌الاسلام‌ و‌ المسلمین سعیدی روز ارتش را تبریک گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام‌ و‌ المسلمین «علی سعیدی» رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا در پیامی 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را تبریک گرفت.

 متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز 29 فروردین‌ماه که از سوی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان روز ارتش نام‌گذاری شده، در حقیقت مدال افتخاری است که ارتش جمهوری اسلامی ایران با شایستگی ار معمار کبیر انقلاب اسلامی دریافت نموده است.

ارتش جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از کارکنان متعهد، انقلابی، شجاع، از خود گذشته و بصیر و با وفاداری به آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در چهار دهه انقلاب اسلامی با اطاعت از رهنمود‌های حضرت امام (ره) و مقام رهبری (مدظله العالی)، در پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی و عزت و اقتدار نظام اسلامی ایران، دستاورد‌های فاخر و درخشانی را در پرتو مجاهدت و فداکاری‌های بی‌شمار، در لوح افتخارات این نهاد مقدس ثبت نموده است.

در طلیعه دهه پنجم انقلاب اسلامی نیز، ارتش جمهوری اسلامی ایران با بهره‌مندی از فرامین و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، به عنوان بازوی توانمند نظام اسلامی، همراه با سایر نیرو‌های مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران، ضمن درخشش در خدمت‌رسانی به مردم، با کار عالمانه و مجاهدانه در راستای رسالت و ماموریت‌های محوله، همواره بیم‌دهنده برای دشمنان و امید دهنده برای دوستان نظام اسلامی خواهد بود.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ارتش جمهوری اسلامی ایران، روز ارتش که مقارن با اعیاد شعبانیه و سالروز خجسته میلاد حضرت مهدی (عج الله فرجه الشریف) می‌باشد را به فرماندهی محترم کل ارتش جمهوری اسلامی ایران و همه جان‌برکفان ارتش انقلابی تبریک عرض نموده و از خداوند متعال عزت و سربلندی هرچه بیشتر این عزیزان را خواستارم.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی سعیدی

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی معظم کل قوا (مدظله العالی)

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها