پیام تسلیت شورای اسلامی شهر یزد در پی وفات همسر شهید «سید رضا پاکنژاد»

شورای اسلامی شهر یزد در پی درگذشت «زهرا کنی» همسر شهید «سید رضا پاکنژاد» پیام تسلیتی را صادر کرد.
کد خبر: ۳۴۲۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰ - 17April 2019

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، شورای اسلامی شهر یزد در پی درگذشت «زهرا کنی» همسر شهید «سید رضا پاک نژاد» پیامی را بدین شرح صادر کرد:

«در مکتب صبر زینب (سلام الله علیها)، مجاهدت به شکیبایی و صلابت در سرافرازی است. مشق این عاشقی و مشی این تعالی، نشان افتخاری برای جمله همسران معزز شهداست.

همسران نیکو خصالی که با ایمان و اعتقادی راسخ در زمینه ترویج و پاسداری از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و شهدای معزز گام‌های مؤثری برداشته‌اند که به یقین هنر اولشان از خودگذشتگی، صبوری و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره مردانی از تبار قافله امام حسین (علیه السلام) است.

درگذشت سرکار خانم زهرا کنی نمونه بارز ایثار و جهاد در راه خدا، همسر شهید سرافراز و درمانگر محرومین دکتر سیدرضا پاک نژاد موجب تألم و تأثر خاطر عموم گردید.

این بانوی صبور و مجاهد با ایمانی راستین، در سالهای پس از شهادت همسر غیور و فداکارش، استقامت و پایداری بی بدیلی را به منصه ظهور گذاشت و فرزندانی شایسته و درخور تحویل جامعه داد.

شورای اسلامی شهر یزد با نهایت تاثر و تالم این ضایعه را به مردم شهید پرور یزد به ویژه فرزند آن مرحومه آقای سید محمدعلی پاک نژاد عضو محترم شورا و خانواده محترم و معزز آن مرحومه تسلیت عرض نموده و برای آن بزرگ بانوی مومن و مجاهد، رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماید.

امید است مردم متدین و قدرشناس یزد در تکریم این بانوی فرهیخته و شرکت در مجالس مربوطه نهایت مساعی خود را معمول دارند.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها