سرپرست فرمانداری روانسر:

یاد شهدا زمینه‌ساز انگیزه و تقویت روحیه کار در مسئولان می‌شود

«سعدی مصطفی زاده» گفت: یادکردن از شهدا و دیدار با خانواده‌های آنان، موجب ایجاد انگیزه و تقویت روحیه کار و تلاش در مسئولان می‌شود.
کد خبر: ۳۴۲۴۵۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴ - 17April 2019

یادکردن از شهدا، باعث انگیزه و تقویت روحیه کار و تلاش در مسئولان خواهد بودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «سعدی مصطفی زاده» سرپرست فرمانداری شهرستان روانسر  امروز (چهارشنبه 28 فروردین) به مناسبت روز ارتش با خانواده معظم شهدا در شهر شاهو دیدار و گفت‌وگو کرد و اظهار داشت: امنیت و عزت کشور اسلامی ایران مدیون رشادت و ایثار شهیدان و خانواده‌های آنان است و قدردان این ایثار و از خودگذشتگی هستیم.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی تصریح کرد: خانواده های معظم شهدا و جانبازان پرچمداران و پشتیبان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و تجلیل از خانواده های این عزیزان یک وظیفه همگانی است.

سرپرست فرمانداری روانسر ادامه داد: ایثارگران والامقام و به ویژه شهیدان گلگون کفن این مرز و بوم به پشتوانه و با حمایت خانواده و برای دفاع از اسلام و انقلاب و حفظ نظام اسلامی به میدان آمدند.

مصطفی زاده یادگاران شهدا را گنجینه‌ای ارزشمند خواند و افزود: شهیدان با ایمان راه خود را انتخاب کردند و جاودانه شدند که ما نیز بکوشیم در مسیر شهدا گام برداریم.

وی یادآور شد: یاد کردن از شهدا و دیدار با خانواده‌های آنان، موجب ایجاد انگیزه و تقویت روحیه کار و تلاش در مسئولان می‌شود.

در این دیدار از خانواده های ایثارگر شهید «علی محمد گل محمدی» و شهید «عبدالله ظاهری» قدردانی شد و  شهرستان  روانسر در دوران دفاع مقدس 135 شهید والامقام را تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها