خضری در گفتگو با دفاع پرس:

رشادت‌های سردار سلیمانی از خاطر هیچ کرد ایرانی و عراقی پاک نمی‌شود

نمانیده مردم پیرانشهر در مجلس گفت: سردار سلیمانی با رشادت‌های خود در اربیل کردستان عراق توانسته بسیاری از شهرهای این منطقه را از وجود داعشیان پاک کند و امروزه هیچ کرد عراقی رشادت‌های این سردار بزرگ ایران را از خاطر نخواهند برد و وی برای همیشه در ذهن کردهای عراق و ایران جاودانه خواهد ماند.
کد خبر: ۳۴۲۴۶
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۶ - 21November 2014

رشادت‌های سردار سلیمانی از خاطر هیچ کرد ایرانی و عراقی پاک نمی‌شود

رسول خضری، نمانیده مردم پیرانشهر در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، با اشاره به تحریمهای غرب غلیه ایران اظهار داشت: علیرغم تمام تحریمهای ظالمانه و تهدیدهای شومی که علیه ایران از سوی کشورهای غربی تصویب میشود، ایران در میان دیگر کشورهای منطقه از امنیت بالایی برخوردار است.

وی افزود: امنیتی بالایی که امروز در ایران وجود دارد به دلیل رشادت و مقاومت ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن مقابله در برابر جنگ نرمی است که دشمن علیه ایران در سطح منطقه و جهان به راه انداخته است.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان این مطلب که روحیه مقاومت در ملت ایران نهادینه شده است، افزود: مقاومت یکی از لازمههای پیشرفت و توسعه هر جامعهای بهشمار میورد و امروز روحیه مقاومت در وجود نوجوانان و جوانان کشورمان مشاهده میشود.

خضری در بخش دیگری از این گفتوگو با اشاره به وجود امنیت مناسب در مرزهای غربی کشور اظهار داشت: با کار و تلاش شبانهروزی نیروهای مسلح، امروز مناطق مرزی از امنیت بسیار مناسبی برخوردارند، بهگونهای که میتوان گفت حتی امنیت آن از پایتخت نیز بیشتر است و این افتخاری برای مرزنشینهای کشورمان بشمار میرود.

نماینده مردم پیرانشهر در خانه ملت اظهار داشت: با وجود نیروهای مسلح در مرزها تروریستهای داعش توان نزدیکی به مرزها و شهرهای غربی کشور را ندارند.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به کمکهای تأثیرگذار سردار سرلشکر قاسم سلیمانی به نیروهای مردمی عراق تصریح کرد: سردار سلیمانی با رشادتهای خود در اربیل کردستان عراق توانسته بسیاری از شهرهای این منطقه را از وجود داعشیان پاک کند و امروزه هیچ کرد عراقی رشادتهای این سردار بزرگ ایران را از خاطر نخواهد برد و وی برای همیشه در ذهن کردهای عراق و ایران جاودانه خواهد ماند.

وی اذعان داشت: با آمادگی و رشادتهای نیروهای مسلح، هیچیک از عناصر داعش جرئت نزدیک شدن به شهرهای مرزی ایران و انجام اعمال تروریستی را ندارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار