تشکیل کارگروه تبیین بیانیه «گام دوم انقلاب اسلامی» یک امر ضروری است

فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی تشکیل کارگروه تبیین و تحلیل بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در این استان را یک امر ضروری دانست.
کد خبر: ۳۴۲۴۶۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵ - 17April 2019

تشکیل کارگروه تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی یک امر ضروری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خراسان شمالی، سردار «سیدحسن مرتضوی» فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی امروز در همایش تجلیل از اعضای ستاد چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی خراسان شمالی اظهار‌ کرد: با نگاه راهبردی به فرایند انقلاب اسلامی، می‌بینیم که شایستگی‌ها و موفقیت هایی در این راه کسب کردیم و برای طی مسیر به هر میزان که شایستگی هایمان و تجربیاتمان را مرور و بازخوانی کنیم از انبوه تجربیات موفق می توان بهره لازم را برد.

وی با اشاره به یاوه گویی های ترامپ بیان کرد: دشمن با اذعان به شکستی که خورد به جهت اینکه بتواند دنیا را لحظه ای با غفلت مواجه کند و این شکست ها و منزوی ها را پوشش دهد مجبور شد بعد از ۲۲ بهمن که در کشور با اقتدار هر چه تمام تر برگزار شد یک حرکتی را انجام دهد و آن هم این بود که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که یکی از اصلی ترین نهادهای حاکمیتی و مظهر قدرت اقتدار، حفاطت و حراست از انقلاب اسلامی است را مورد هجمه ناجوانمردانه قرار دهد.

مرتضوی تصریح کرد: دشمن به دنبال ایجاد شکاف در نظام ما بود و تلاش می کرد دو قطبی در بین مسئولین و مردم به وجود بیاورد، تلاش می کرد سپاه را به عنوان عامل وحدت ستیز معرفی کند اما هوشمندی و درایت رهبری معظم انقلاب و همراهی و همدلی مسئولین و مردم این تهدید دشمن به یک فرصت طلایی برای انقلاب اسلامی تبدیل شد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی عنوان کرد: یکپارچگی، نوع دوستی، وحدت، حضور در کنار مردم و پوشیدن لباس سبز پاسداری بر قامت همه مجلسیان و همه کسانی که در سنگر خدمت به مردم هستند، در دولت و ائمه جمعه و جماعت، اساتید و فرهیختگان نشان از این بود که باز هم دشمن دوباره دچار اشتباه محاسباتی شده است و این اشتباه محاسباتی پی در پی در اردوگاه دشمن یعنی اینکه اردوگاه دشمن از قدرت فکر، عقل و درایت تهی است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری مبنی براینکه «گام اول انقلاب را با موفقیت طی کردیم»، گفت: در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب آن چیزی که ما برای طی کردن با اعتماد و اطمینان مسیر نیاز داریم این است که شناخت خودمان را در نقاط کلیدی لحاظ شده در گام دوم انقلاب  را بالا ببریم.

مرتضوی در ادامه تشکیل کارگروه تبیین و تحلیل بیانیه گام دوم در خراسان شمالی را یک امر ضروری دانست و گفت: برای اینکه گام دوم انقلاب را با اعتماد و اطمینان پیگیری کنیم نیاز به هم صدایی، وحدت و هم افزایی داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار