طلا در گفتگو با دفاع پرس مطرح کرد

خداوند، آمریکا و دولت‌های غربی را 35 سال پیش توسط ملت ایران تحقیر کرد

نماینده مردم تهران در خانه ملت با تأکید بر این مطلب که کشورهای 1+5 بویژه آمریکا هنوز در این توهم به سر می‌برند که کدخدای جهان بشمار می‌روند، افزود: خداوند این کشورهای غربی بویژه آمریکا را در 35 سال پیش توسط ملت ایران در جهان تحقیر و زبون کرده است.
کد خبر: ۳۴۲۴۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۷ - 22November 2014

خداوند، آمریکا و دولت‌های غربی را 35 سال پیش توسط ملت ایران تحقیر کرد

حسین طلا، نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، در رابطه با مذاکرات هستهای ایران در وین، گفت: تیم مذاکره کننده ایران بخوبی میداند به نمایندگی کدام ملت بر سر میز مذاکره کننده نشسته است و اگر امروز انتقادی در خصوص  مذاکره داریم، انتقاد از تیم مذاکره کننده خودمان نیست، بلکه انتقاد به کشورهایی است که آن طرف میز مقابل تیم مذاکره کننده کشورمان نشستهاند.

وی با تأکید بر این مطلب که کشورهای 1+5 بویژه آمریکا هنوز در این توهم به سر میبرند که کدخدای جهان بشمار میروند، افزود: خداوند این کشورهای غربی بویژه آمریکا را در 35 سال پیش توسط ملت ایران در جهان تحقیر و زبون کرده است و این کشورها در غزه، عراق، سوریه و لبنان نشان دادند که اگر یک کشور را از سر ددمنشی، از سر خوی استکباری و وحشیانه خود از بین ببرند و له کنند و یا با استفاده از بمب اتم کشورها را نابود کند ابایی نداردند و اگر امروز شاهد این هستیم که این کشورها بر سر میز مذاکره نشستهاند تنها برای این است که متوجه شدهاند نمی توانند کاری با ملت ایران داشته باشند.

طلا ادامه داد: لذا این قدرتی که ملت ایران با 35 سال مقاومت و با نثار 230 هزار شهید و صدها هزار جانباز به دست آورده را در اختیار تیم مذاکره قرار داده است. این تیم نباید این را فراموش کند و باید بداند که گزینه تیم مذاکره کننده ایران خون جوانان و دامن پاک مادران شهیدان و جانبازانی که بر روی تخت بیمارستانها هستند و پیشرفت در این 35 سال علیرغم تحریمها است، زیرا که ما در همین تحریمها به نانو، سلولهای بنیادی، تجهزیات پزشکی دارو و تجهیزات نظامی، موشکهای بالستیک و فن آوری و غنی سازی هستهای دست یافتهایم.

نماینده مردم تهران در خانه ملت اظهار داشت: غرب باید این را فراموش نکند که ملت ایران آموزههای پیشرفت در تحریم را از ماه مبارک رمضان و مقاومت در برابر تهدیدات و فشارهای بین المللی و زورگوییهای کشورهای غربی را از ماه محرم آموختهاند لذا ملت ایران در برابر گستاخی های غرب کوتاه نخواهد آمد و این کوتاه نیامدنشان ابدی خواهد بود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه تصریح کرد: تیم مذاکره کننده باید این را بداند همانگونه که مقام معظم رهبری فرمودهاند این تیم مورد حمایت ملت و مسئولان است و اعضای این تیم نباید فراموش کنند که حضور ایران از سر راهبرد است و راهبرد ملت و تیم مذاکره کننده به غرب و جهان این است که در وهله اول تلاش کند تا حقوق حقه ملت ایران از سوی کشورها شناخته شود ولی اگر این امر صورت نگیرد با دنیا اتمام حجت خواهیم کرد که ملت و دولت ایران اهل مذاکره است اما اهل باج دادن و کوتاه آمدن در برابر حقوق حقه خود نیست.

وی افزود: غرب این را بداند که اگر در این فرصتی که ایران در مقابل آنها قرار داده استفاده نکند ملت ایران راه خود را ادامه میدهد و اگر تیم هستهای ایران نیز گستاخیهای غرب را تحمل میکند تنها برای اتمام حجت با تمامی ملتهای جهان است.

نماینده مردم تهران در خانه ملت با بیان این مطلب که ملت ایران با غرب تنها بر سرمسأله هستهای مذاکره میکند و هیچ شیری دندانش را نمیکشند و بعد با وی به پیکار بپردازند، گفت: ملت ایران دندانهایی مثل موشکهای بالستیک و جوانان غیور دارد لذا تیم مذاکره کننده ایران باید در وین تنها بر سرمیز مذاکرات در خصوص  به رسمیت شناختن حقوق هستهای کشورمان و رفع تحریمهای ظالمانه جمهوری اسلامی ایران با کشورهای 1+5 مذاکره کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: غرب در خصوص لغو تحریمهای ایران صحبت از تعلیق به میان میآورد و تمامی این حرفها بیان آروزهایشان است.

انتهای پیام/  

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار