مدیرکل ورزش و جوانان لرستان:

امدادرسانی به سیل‌زدگان از عمده فعالیت‌های هفته جوان امسال است

«علی‌یاور عزیزپور» گفت: عمده فعالیت هفته جوان امسال معطوف به اقدامات جهادی جوانان برای امدادرسانی به سیل‌زدگان خواهد بود.
کد خبر: ۳۴۲۴۹۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۱ - 17April 2019

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، «علی‌یاور عزیزپور» به مناسبت سالروز تولد حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان پیامی صادر کرد. متن این پیام بدین شرح است:

«بسمه تعالی

جوان مظهر سرزندگی و بالندگی و قلب تپنده‌ای است که روح اجتماع را جلا می‌بخشد و مایه بالندگی، رستگاری و پویایی جامعه است.

جوانان این سرزمین با الگوپذیری از حضرت علی اکبر (ع) در هشت سال دفاع مقدس، آگاهانه در برابر ظلم ایستادگی نموده و به یمن برکت حضور آنان، هیچ گزندی به انقلاب اسلامی ایران نرسید و امروزه با تکیه بر همین جوانان شاهد رشد و بالندگی میهن عزیزمان هستیم.

مقام معظم رهبری نیز در بیانیه گام دوم انقلاب، بر نقش جوانان به عنوان محور تحقق نظام پیشرفتۀ اسلامی اشاره کردند و فرمودند: باید با همت، هوشیاری، سرعت عمل و ابتکار جوانان راه پیشرفت و ترقی کشور طی شود.

اینجانب ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و آغاز هفته جوان به جوانان عزیز کشورمان اعلام می‌کنم، به احترام مردم سیل زده لرستان و از آنجایی که جوانان ورزشکار هم اکنون در شهر‌های سیل زده مشغول فعالیت جهادی هستند، هفته جوان امسال را با نام همدردی جوانان با سیل زدگان نامگذاری کرده‌ایم؛ لذا عمده فعالیت هفته جوان امسال معطوف به اقدامات جهادی جوانان برای امداد رسانی به سیل زدگان خواهد بود.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار