فرمانده گروه ۴۱۱ مهندسی رزمی بروجرد مطرح کرد؛

حضور پررنگ نیروهای مسلح در کنار سیل‌زدگان

امیر «محمد مرادی» گفت: نیروهای مسلح در عملیات‌های مردم‌یاری نقش پررنگی را در امدادرسانی به سیل‌زدگان ایفا کردند.
کد خبر: ۳۴۲۴۹۵
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۱ - 17April 2019

به گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، امیر «محمد مرادی» فرمانده گروه ۴۱۱ مهندسی رزمی بروجرد، امروز (چهارشنبه ۲۸ فروردین ماه) در دیدار کارکنان مرکز آموزش شهدای مهندسی بروجرد با امام جمعه این شهرستان اظهار داشت: در جریان سیل اخیر ۲۱ یگان، ۳۰ قرارگاه منطقه‌ای و سه قرارگاه لشکری در قالب قریب به شش هزار نفر از پرسنل نیروی زمینی به یاری سیل‌زدگان شتافتند.

وی عنوان کرد: امدادرسانی هوایی، احداث پل‌های ثابت و شناور، دریافت و تقسیم کمک‌های مردمی، بازگشایی راه‌های مسدود شده و لایروبی خیابان‌ها و منازل سیل‌زدگان از جمله مهمترین اقدامات ارتش در جریان سیل اخیر در کشور بود.

فرمانده گروه ۴۱۱ مهندسی رزمی بروجرد ادامه داد: این گروه نیز با اعزام ۱۵۰ نفراز نیرو‌ها و قریب به ۵۰ دستگاه از وسایل مهندسی حضور فعالی در مناطق سیل‌زده «گمیشان»، «دورود»، «ازنا» و «پلد‌ختر» داشت.

مرادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن روز ارتش تأکید کرد: بقای ارتش آن هم به فرمان تاریخی امام (ره) موجب خیرات و برکات زیادی برای جمهوری اسلامی شد.

وی با اشاره به نقش ارتش، سپاه و بسیج در مبارزه با عناصر ضد انقلاب خاطرنشان کرد: در دوران هشت ساله دفاع مقدس نیز ارتش به همراه دیگر نیرو‌های مسلح به مقابله با رژیم بعث عراق پرداخت و جانانه از کشور دفاع کرد.

فرمانده گروه ۴۱۱ مهندسی رزمی بروجرد ادامه داد: در جریان جنگ تحمیلی نیروی زمینی ۲۳۹ عملیات آفندی را اجرا کرده و در عملیات‌های پدافندی شرکت کرده است.

مرادی اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون به عنوان یک ارتش مردمی در خدمت مردم بوده و نمونه و مصداق آن را می‌توان در عملیات‌های مردم‌یاری در جریان وقوع زلزله نقاط مختلف کشور دید.

وی عنوان کرد: اکنون با در جریان سیل اخیر نیز ۲۱ یگان، ۳۰ قرارگاه منطقه‌ای و سه قرارگاه لشکری در قالب قریب به شش هزار نفر از پرسنل نیروی زمینی به یاری سیل‌زدگان شتافتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها