نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری:

حضور و همدردی مسئولان موجب کاهش آلام سیل‌زدگان می‌شود

آیت‌الله جزایری گفت: حضور مسئولان و اظهار محبت و همدردی آنها موجب کاهش آلام سیل‌زدگان می‌شود.
کد خبر: ۳۴۲۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۰ - 17April 2019

حضور و همدردی مسئولان موجب کاهش آلام سیل‌زدگان می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، آیت‌الله سید «محمدعلی موسوی جزایری» عصر امروز در دیدار عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به کمک‌رسانی مردم نقاط مختلف به سیل‌زدگان خوزستان، اظهار داشت: حضور مسئولان و اظهار محبت و همدردی آنها موجب کاهش آلام سیل‌زدگان می‌شود.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تعطیلی حوزه‌های علمیه استان، افزود: پنج هزار طلبه برادر و خواهر از سراسر حوزه‌های علمیه خوزستان در حال کمک‌رسانی به مردم سیل‌زده هستند.

وی ادامه داد: این تعداد طلبه باحضور در کمپ‌ها و اردوگاه‌ها به برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، کمک‌رسانی به سیل‌زدگان، ترمیم سیل‌بندها و جمع‌آوری کمک‌های مردم و توزیع آن در میان مردم می‌پردازند.

آیت‌الله موسوی جزایری با اشاره به وجود تجهیزات و امکانات از تمامی نقاط مختلف و فعالیت اقشار گوناگون با جان و دل، تصریح کرد: باتوجه به گستردگی خدمات اما در برخی از روستاها آب تا سقف خانه‌ها رسیده و در برخی راه‌ها، جاده‌ها نیز قطع شده‌اند.

زعیم حوزه‌های علمیه استان خوزستان با درخواست انتقال وضعیت سیل‌زدگان استان خوزستان به مراجع تقلید، ادامه داد: باتوجه به گرم شدن هوا در خوزستان باید برای این مسأله نیز تمهیداتی اتخاذ شود که در کنار تهیه وسایل سرمایشی، اقدامات لازم جهت اسکان آنها نیز صورت گیرد.

آیت‌الله موسوی جزایری به انتظار ویژه از آستان قدس رضوی برای کمک‌رسانی بعداز فروکش سیل اشاره کردو گفت: امید است که در این زمینه با مشارکت بخش‌های مختلف بتوان اقدامات گسترده‌ای را انجام داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها