کامران در گفتگو با دفاع پرس:

تیم مذاکره‌کننده باید در مذاکرات اقتدار نظام و ملت را حفظ کند

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس گفت: نمایندگان مجلس از تیم مذاکره کننده درخواست دارند که در مذاکرات همواره به گونه‌ای عمل کنند که اقتدار نظام و ملت ایران حفظ شود.
کد خبر: ۳۴۲۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳ - 22November 2014

تیم مذاکره‌کننده باید در مذاکرات اقتدار نظام و ملت را حفظ کند

حسن کامران، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی دفاع پرس، در واکنش به گستاخی غربیها در مذاکرات هستهای با ایران گفت: ادعاهایی که کشورهای غربی علیه ایران مطرح میکنند تنها مصرف خانگی و داخلی برای این کشورها دارد.

وی در ادامه به سخت بودن شرایط مذاکرات اشاره کرد و افزود: نمایندگان مجلس از تیم مذاکره کننده درخواست دارند که در مذاکرات همواره به گونهای عمل کنند که اقتدار نظام و ملت ایران حفظ شود.

نماینده مردم اصفهان در خانه ملت با تأکید بر این مطلب که کشورهای غربی در منطقه با هزینههایی که کردهاند به نتیجه مثبتی دست نیافتند و باختهاند، اظهار داشت: کشورهای غربی بویژه آمریکا امروز دیگر توان رویارویی با هیچ کشوری را ندارند و این را نیز میدانند که ملت ایران قدرتمند است و در برابر هر ظلم و زورگویی حتی نظامی ایستادگی خواهد کرد. لذا بر این اساس خود را ملزم بر مذاکره با ایران میدانند و سر میز مذاکره و با تیم مذاکره کننده کشورمان وارد مذاکره شدهاند.

کامران با بیان این مطلب که همواره باید با دشمنان قاطع برخورد کرد و در برابر متکبر نیز تکبر داشت حتی در برخوردهای اجتماعی، اذعان کرد: تیم مذاکره کننده ایران در مذاکرات باید از موضع اقتدار و با توجه به این که 75 میلیون ملت پشتیبان آن است بر سر میز مذاکرات حاضر شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی وسیاست خارجی مجلس اظهار داشت: بعید میدانم که طرفین مذاکرات درسوم آذر به نتیجه برسند ولی احتمال آن میرود برای مذاکرات بیشتر زمان جدیدی را بار دیگر تمدید کنند.

کامران در خاتمه گفت: نباید مسأله هستهای را به تحریمها گره زد و مسئولان نظام هم به این امر معتقد هستند لذا دشمن باید در مذاکرات تضمین دهد که تحریمها آنی برداشته شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها