مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

ارتش امروز ما انقلابی‌ترین و ولایی‌ترین ارتش دنیاست

سردار علیپور گفت: به کوری چشم دشمنان، ارتش مقتدر امروز ما، انقلابی‌ترین و ولایی‌ترین ارتش دنیاست و دوش به دوش نیروهای نظامی دیگر و اقشار مردم در حال حفظ امنیت و حضور در دیگر عرصه‌هاست.
کد خبر: ۳۴۲۵۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۶ - 17April 2019

ارتش امروز ما انقلابی ترین و ولایی ترین ارتش دنیاست

سردار«محمد علیپور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان در گفت و گو با خبرنگار دفاع پرس در اهواز ضمن گرامیداشت روز ارتش اظهار داشت: روز ارتش را به همه نیروهای متعهد و انقلابی ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک می گویم و امیدوارم که هر روز شاهد اقتدار روز افزون این سربازان همیشه در صحنه کشور عزیزمان باشیم.

وی افزود: به کوری چشم دشمنان، ارتش مقتدر امروز ما، انقلابی ترین و ولایی ترین ارتش دنیاست و دوش به دوش نیروهای نظامی دیگر و اقشار مردم در حال حفظ امنیت و حضور در دیگر عرصه هاست.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان ادامه داد: در همین بحران سیلاب اخیر که در چند استان کشور به وقوع پیوست همه شاهد حضور همه جانبه ارتشیان عزیز از امیر تا سرباز در دل صحنه بودند و همکاری همه جانبه نیروهای ارتش با براداران سپاهی، بسیجی و انتظامی باعث یاس و ناامیدی دشمنان قسم خورده ای شد که سالهاست قصد تفرقه افکنی بین نیروهای مسلح را دارند.

سردار علیپور در پایان و با اشاره به نقش ارتش در دوران دفاع مقدس گفت: خوشبختانه تعامل خوبی با قرارگاه جنوب غرب آجا داشته ایم و در زمینه های مختلف از جمله تاریخ شفاهی فرماندهان و رزمندگان ارتش، ثبت ملی و حفاظت از اماکن ارتش در دوران جنگ تحمیلی و جمع آوری محتوا و اسناد ارتش برای موزه دفاع مقدس و همچنین دیگر امورات مربوط به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به نتایج نسبتا مطلوبی رسیده ایم و تلاش داریم که این همه مستندات را به نسل های بعد انتقال داده و راوی خوب و منصفی برای نقش برجسته ارتش در دوران دفاع مقدس و دیگر بحران ها باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار