ارشد نظامی ارتش در قم:

بصیرت‌افزایی در ارتش حرف نخست را می‌زند

ارشد نظامی ارتش جمهوری اسلامی در استان قم گفت: بصیرت‌افزایی در ارتش حرف نخست را می‌زند چراکه ارتشی معنویت‌محور است.
کد خبر: ۳۴۲۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۶ - 17April 2019

به گزارش دفاع پرس از قم، سرهنگ «شمسعلی اسدی» امروز در دیدار فرماندهان و نیرو‌های مستقر ارتش در قم با آیت‌الله «سیدمحمد سعیدی» تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت (ع)، اظهار داشت: تولیدات ارتش در عرصه‌های زمین و هوا به میزانی است که دشمن توان دیدن و مقابله با آن را ندارد، دفاع از ایران اسلامی به خارج از مرز‌ها نیز کشیده شده است و رادار‌های شناسایی خارج از ایران را نیز رصد و پایش می‌کنند.

وی با بیان اینکه ارتش در کنار دیگر نیرو‌های مسلح به دنبال تامین امنیت ایران اسلامی است، گفت: بصیرت‌افزایی در ارتش حرف نخست را می‌زند چراکه ارتش انقلابی و معنویت‌محور است.

ارشد نظامی ارتش در استان قم با تاکید بر اینکه توطئه‌های دشمن همیشه موجب افزایش اقتدار و توانایی ملت ایران شده است، عنوان کرد: با تروریست خواندن نیرو‌های سپاه، امروز همه ملت ایران خود را سپاهی خوانده و دشمن به قدرت حقیقی این نیرو آگاه شده است.

فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) با اشاره به اینکه ارتش به دنبال تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: ارتش درکنار نیرو‌های مختلف امدادی در مناطق سیل‌زده به دنبال خدمت به مردم است چراکه ارتش وقف این ملت و نظام است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها