مدیر واحد خواهران بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) لرستان تاکید کرد؛

خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان در گرو ترویج تفکر مهدوی در جامعه

«الهام محمدنژاد» گفت: ترویج تفکر مهدوی در جامعه یکی از راه‌های مصون ماندن از توطئه‌های دشمنان است.
کد خبر: ۳۴۲۵۲۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶ - 18April 2019

ترویج تفکر مهدوی راهی برای مقابله با دشمنان استاعتقاد به وجود مبارک منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) تأثیر تربیتی عمیقی بر افراد جامعه دارد، در همین راستا «الهام محمدنژاد» مسئول واحد خواهران بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) لرستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع‌پرس در خرم آباد، اظهار داشت: ترویج تفکر مهدوی در جامعه یکی از راه‌های مصون ماندن از توطئه‌های و دام‌های شیطانی دشمنان است.

وی با اشاره به نقش مادران در شکل‌گیری عقاید فرزندانشان، افزود: در طول تاریخ به ویژه از صدر اسلام تا کنون، زنان در همه عرصه های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی حضور داشته‌اند.

 مدیر واحد خواهران بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) لرستان گفت: در دوران غیبت حضرت مهدی (عج) نیز زنان و مادران جامعه اسلامی، ضمن اینکه باید خودشان را در زمره منتظران واقعی قرار دهند، باید برای پرورش نسلی از منتظران حجت خدا بر روی زمین، تدابیر مناسبی را بیندیشند.

محمدنژاد،  بصیرت افزایی، آگاهی و ایجاد زمینه های لازم تفکر مهدوی را در جامعه از وظایف والدین به ویژه مادران دانست و تصریح کرد: برای اینکه مادران بتوانند نسل امروز را با اهداف و آرمان های مهدوی آشنا کنند باید در جهت تقویت بنیان های دینداری در بین خانواده ها و جامعه تلاش کنند؛ چرا که نسل بدون دین و معرفت، هرگز نمی تواند در آینده سرباز و پرچمدار حضرت مهدی (عج) باشد.

وی با بیان اینکه بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) در راستای ترویج فرهنگ مهدوی تاسیس شده است، خاطرنشان کرد:  واحد خواهران این نهاد مذهبی از ابتدای تاسیس تا کنون در استان لرستان فعالیت های فراوانی مانند برگزاری دوره های آموزشی معارف مهدویت، اعزام خواهران مربی به مدارس جهت تبلیغ و تدریس معارف مهدوی، دوره های آموزشی سبک زندگی مهدوی و نقش زنان در مهدی‌باوری و مهدی‌پروری، اجرای برنامه هایی با همکاری  حوزه علمیه خواهران و آموزش و پرورش در راستای ترویج تفکر مهدویت داشته است.

مدیر واحد خواهران بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) برگزاری برنامه سه‌شنبه مهدوی در سطح شهر خرم آباد و مدارس، برگزاری اردوهای زیارتی در جهت تقویت هرچه بیشتر روحیه اعتقادی مهدی یاوران، انجام فعالیت های پژوهشی را از دیگر برنامه های  واحد خواهران بنیاد مهدویت لرستان برشمرد و ادامه داد: جمع آوری و توزیع مواد غذایی و بهداشتی در بین خانواده های نیازمند در ایام شعبان و ماه رمضان، برگزاری حلقه های معرفت در مساجد در ایام اعتکاف و یا در جلسات خانگی قرآن کریم در محلات سطح شهر از دیگر فعالیت های واحد خواهران بنیاد فرهنگی حضرت مهدی (عج) لرستان است.

محمد نژاد در پایان ضمن تشکر از تمامی کسانی در طی این سالها با بنیاد مهدویت استان لرستان همکاری داشته اند، گفت: از طرح ها، ایده ها و پیشنهادات مهدوی در حوزه خواهران استقبال می کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار