فرمانده لشکر 16 زرهی قزوین:

ارتش ایران مکتبی‌ترین نیروی مسلح جهان است

«امیر بیژن» فلاحی گفت: ارتش ایران مکتبی‌ و مقتدرترین نیروی مسلح در جهان و منطقه است و با افتخار آماده دفاع از کشور است.
کد خبر: ۳۴۲۵۴۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶ - 18April 2019

ارتش ایران مکتبی ترین نیروی مسلح جهان استبه گزارش دفاع‌پرس از قزوین، امیر «بیژن فلاحی» فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین در مراسم رژه نیروهای مسلح استان قزوین که به مناسبت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: یاد شهدای دفاع مقدس را که از کیان انقلاب دفاع کردند گرامی می‌داریم و امیدواریم همواره پاسدار ارزش‌ها باشیم.

وی افزود: ۲۹ فروردین سالروز حماسه آفرینی فرزندان ارتشی در کنار سایر نیروهای مسلح است که این روز نمایانگر پیوند ناگسستنی میان ارتش و سپاه و مردم و رهبری و انقلاب است.

فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین بیان کرد: امام به عنوان بزرگترین حامی ارتش در پیام تاریخی ضرورت حفظ ارتش را یادآور شد و با نامگذاری این روز اعتماد دوباره به ارتش احیا شد و آن روز یادآور ایثار غیور مردانی است که در دفاع از میهن، جان خود را نیز فدا کرده است.

امیر فلاحی تصریح کرد: جایگاه امروز نیروهای مسلح در جهان و منطقه بر کسی پوشیده نیست و بازوی قدرتمند نظام در کنار سایر نیروهای مسلح برای اعتلای کلمه «لا اله الا الله» است.

وی یادآور شد: پیشرفت‌های ارتش در کنار ساخت تجهیزات مورد نیاز در هشت هزار کیلومتر مرز مشترک با دیگر کشورها مردانه ایستاده و امنیت پایدار را ایجاد کرده است با ایجاد نیروی بازدارنده فعال ایران را به منطقه‌ای امن تبدیل کرده و با مجاهدت توانسته مدال افتخار را برای خود به ارمغان بیاورد.

فرمانده لشکر ۱۶ زرهی قزوین ادامه داد: امروز ارتش با پیشینه ولایی تنها ارتش مکتبی جهان و مقتدرترین ارتش ولایی است و برای تداوم انقلاب آماده جانفشانی است بار دیگر تبعیت خود را از ولایت فقیه اعلام کرده و آمادگی خود را برای دفاع از کیان انقلاب اسلامی اعلام می‌کنیم.

وی اظهار کرد: ارتش با تقدیم ۴۸ هزار شهید و ۱۲۶ هزار جانباز همبستگی و ارادت خود را نشان داده است و امروز با حضور در مناطق سیل زده مردمی بودن خود را نشان داده است.

انتهای پیام /

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار