نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه:

سپاه و ارتش ید واحدی هستند/ دشمن به دنبال تفرقه‌افکنی بین نیروهای انقلابی است

آیت‌الله «مصطفی علما» گفت: سپاه و ارتش ید واحدی هستند و آمریکا برای اختلاف‌افکنی بین نیروهای انقلابی عددی نیست و دشمن به دنبال تفرقه افکنی بین همین نیروهاست.
کد خبر: ۳۴۲۵۵۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹ - 18April 2019

سپاه و ارتش ید واحدی هستند/دشمن به دنبال تفرقه افکنی بین نیروهای انقلابی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه امروز (پنجشنبه) در مراسم روز ارتش در کرمانشاه اظهار داشت: ارتش مکتبی ما در تمام صحنه‌ها همیشه حاضر بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به تقدیم 48 هزار شهید از این نیروی نظامی به انقلاب و نظام، گفت: تمام یگان‌های ارتش حماسه‌هایی را در ابتدای انقلاب و خنثی کردن کودتاها خلق کردند.

آیت‌الله علما بیان داشت: ارتش در بسیاری از عملیات‌های مهم و ماندگار همچون ثامن، طریق‌القدس و سایر فراز و نشیب‌های دوران دفاع مقدس حضور موثری داشت.

وی با بیان اینکه روز ارتش را در حالی گرامی می‌داریم که بسیاری از آنها در کنار مردم سیل زده هستند و خدمت می‌کنند، ادامه داد: ارتش چنین نیروی محبوبی است و به طور کلی نیروهای نظامی کشور محبوبیت خاصی بین مردم دارند.

آیت‌الله علما گفت: آمریکا با قاطعیت این مفهوم را می‌داند و اینکه امروز سپاه را در لیست گروهای تروریستی قرار می‌دهد به خوبی می‌داند که پایگاه مردمی قوی دارند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه با اشاره به قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی از سوی آمریکا گفت: اینها 82 میلیون جمعیت را در این لیست قرار دادند که نشدنی است.

وی بیان داشت: آمریکا از تنگنا و اینکه دیگر راهی ندارد به این کار دست زده است و آمریکا در بحبوحه بی‌اعتباری در سطح جهان مطرح است و در عهدشکنی و بی‌آبرویی هم زبانزد است، اما امروز ایران در تمام شیون سرافراز و قدرتمند است.

آیت‌الله علما گفت: سپاه و ارتش ید واحدی هستند و آمریکا برای اختلاف افکنی بین نیروهای انقلابی عددی نیست و دشمن به دنبال تفرقه‌افکنی بین نیروهای انقلابی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار