فرمانده لشکر ۲۸ پیاده کردستان:

ارتش هیچگاه خود را از بدنه مردمی بودن جدا نکرده است

«امیر سعید اثنی‌عشری» گفت: اگر ارتش امروز به این قدرت و صلابت رسیده به خاطر این است که هیچگاه خود را از بدنه مردمی بودن جدا نکرده و همواره در خدمت به مردم و دفاع از تمامیت ارضی کشور در صف اول نیروهای دفاعی ایستاده است.
کد خبر: ۳۴۲۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴ - 18April 2019

ارتش هیچگاه خود را از بدنه مردمی بودن جدا نکرده استبه گزارش دفاع پرس از کردستان، «امیر سعید اثنی‌عشری» صبح امروز در مراسم بزرگداشت ۲۹ فروردین که به عنوان روز نمایش اقتدار نظام و روز ارتش در تقویم رسمی کشور ثبت شده است، اظهار داشت: در اوایل انقلاب مشکلات بسیاری برای این یگان نظامی پیش آمد و خیلی‌ها به دنبال منحل کردن ارتش بودند.

وی افزود: خوشبختانه امام خمینی (ره) با توجه به شناختی که از بدنه مردمی ارتش داشتند این روز را به عنوان روز ارتش نامگذاری کردند و فرمان دادند که ارتش باید بماند و این فرمان باعث شد که ارتش از نو احیا شود و حیاتی دوباره پیدا کند.

فرمانده لشکر ۲۸ پیاده کردستان ادامه داد: پس از صدور این فرمان تغییرات گسترده‌ای در بدنه ارتش جمهوری اسلامی ایران ایجاد شد و مسئولیت آن به انسان‌های مسئولیت پذیر و متعهد به نظام واگذار شد.

امیر اثنی‌عشری یادآور شد: امروز جایگاه ارتش ایران اسلامی و نیروهای نظامی دیگر کشور مانند سپاه و نیروی انتظامی باعث شده که امنیت پایداری را نه تنها در کشور بلکه در تمام منطقه شاهد باشیم.

وی بیان کرد: اگر ارتش امروز به این قدرت و صلابت رسیده به خاطر این است که هیچگاه خود را از بدنه مردمی بودن جدا نکرده و همواره در خدمت به مردم و دفاع از تمامیت ارضی کشور در صف اول نیروهای دفاعی ایستاده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار