فرمانده لشگر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود تاکید کرد:

افتخار آفرینی ارتش در دوران دفاع مقدس/ اقتدار ارتش برای حفظ کیان ایران

امیر سرتیپ «علی رضا فخر آبادی»گفت: ارتش در خدمت اسلام است و ارتشی‌های سرافراز، همچون صاعقه بر سر توطئه‌گران فرود خواهند آمد.
کد خبر: ۳۴۲۵۷۱
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸ - 18April 2019

افتخار آفرینی ارتش در دوران دفاع مقدس/اقتدار ارتش برای حفظ کیان ایرانبه گزارش دفاع‌پرس از سمنان، امیر سرتیپ «علی رضا فخر آبادی» فرمانده لشگر ۵۸ تکاور ذوالفقار شاهرود صبح امروز در آئین رژه نیروهای مسلح به مناسبت روز ارتش در میدان ولایت شاهرود با حضور استاندار سمنان با بیان اینکه خداوند کسانی را دوست دارد که در راه او جهاد می‌کنند، اظهار داشت: ارتش در سایه ولایتمداری همواره راه شهدا را ادامه می‌دهد.

وی با بیان اینکه در آغاز پیروزی انقلاب اسلامی، دشمن به دنبال انحلال ارتش و نابودی امکانات موجود بود و چه بسا افرادی نیز از داخل به آن دامن زدند، افزود: در آن زمان گروهای منافق نوای انحلال ارتش را سر می‌دادند اما با دور اندیشی امام خمینی (ره) این توطئه‌ها در نطفه خفه شد تا امروز شاهد ارتشی مقتدر و سربلند باشیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشگر ۵۸ تکاور ذوالفقار نزاجا با بیان اینکه امام راحل (ره) تاکید کردند که نیروهای مسلح در روز ارتش در شهرهای ایران اسلامی به رژه بپردازند تا حضور خود را برای حفظ استقلال و کیان نشان دهند، تاکید کرد: ارتش در خدمت اسلام است و ارتشی‌های سرافراز، همچون صاعقه بر سر توطئه‌گران فرود خواهند آمد.

فخرآبادی با اشاره به نقش آفرینی ارتش در دوران انقلاب اسلامی، حوادثی چون کردستان، ترکمن صحرا و دوران دفاع مقدس گفت: ارتش با ایمان و ولایتمداری هر کجا که ورود کرده به پیروزی دست یافته است و در دوران آغازین جنگ تحمیلی نیز در زمره اولین یگان‌هایی بود که در برابر صفوف دشمنان ایستاد و از خود افتخاراتی چون کمان ۹۹، مروارید و … را به یادگار گذاشت.

وی با بیان اینکه ارتش نه تنها در جنگ، بلکه در دوران سازندگی نیز ضمن بازسازی نیروهای خود و مناطق جنگی نقش مهمی داشت، تاکید کرد: ارتش در سال رونق تولید با بهره گیری از جوانان در تمامی عرصه‌ها گوش به فرمان ولایت فقیه راه شهدا را ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار