حجت‌الاسلام آل‌هاشم در رژه نیروهای مسلح تبریز:

ارتش و سپاه در امدادرسانی به سیل‌زدگان جلوتر از ستاد بحران اقدام کردند

امام جمعه تبریز گفت: ارتش در کنار برادران سپاهی و سایر نیروهای مسلح با حضور به‌موقع و دلیرانه، جلوتر از ستاد بحران اقدام کرد که این وظیفه‌شناسی ارتش نشان می‌دهد این نیروی نظامی متعهد، انقلابی و مردم‌دار است.
کد خبر: ۳۴۲۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۵ - 18April 2019

ارتش و سپاه در امدادرسانی به سیل‌زدگان جلوتر از ستاد بحران حرکت کردندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، حجت الاسلام‌والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم صبح امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح روز ارتش در تبریز اظهار داشت: روز ارتش و روز حماسه‌آفرینی نیروی زمینی را به نیروی زمینی قهرمان و عزیز تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: از نخستین روزهای انقلاب شکوهمند اسلامی حضور ارتشیان در صحنه‌های مختلف و حضور پیشتاز و پیشرو در بلایای طبیعی برای حل مشکلات مردم آسیب‌دیده در کنار دیگر نیروهای انتظامی و سپاه، به درستی این نیرو را نیرویی متعهد، مقتدر و ولایت‌مدار جلوه داده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به تلاش نیروهای مسلح در مقابل تهدیدات دشمنان گفت: حضرت امام خمینی (ره) با بصیرت خود برای خنثی‌ کردن نقشه دشمنان اعلام کردند که «ای سربازان غیور به پا خیزید و با ملت عزیز، دست غارت‌گران را کوتاه کنید و شرف را به یادگار بگذارید» و ارتش با لبیک به فرمان امام (ره) دشمنان را نا امید کرده و شور و نشاطی تازه به ملت و انقلاب اسلامی بخشید.

وی افزود: نقش آفرینی ارتش در عرصه‌های مختلف نظام و حضور تاثیرگذار در تاریخ ملت ایران جاودانه و به حماسه‌ای بی‌نظیر تبدیل شد و حضور مقتدر ارتش در هشت سال دفاع مقدس که با به کار گرفتن نیروی هوایی و زمینی و با برنامه‌ریزی و دانش فرماندهان متعهد صورت گرفت، حیرت فرماندهان نظامی امریکا و دنیا را برانگیخته بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم تاکید کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران در دفاع از مرزهای آبی و خاکی کشور پا را فراتر از مرزها گذاشته است و با حضور در آب‌های آزاد اقتدار خود را به نمایش می‌گذارد و منافع اقتصادی را تامین می‌کند.

وی ادامه داد: ارتش در کنار برادران سپاهی و سایر نیروهای مسلح با حضور به‌موقع و دلیرانه، جلوتر از ستاد بحران حرکت کرد که این وظیفه‌شناسی ارتش نشان می‌دهد این نیروی نظامی متعهد، انقلابی و مردم‌دار است.

امام جمعه تبریز خطاب به ارتشیان عنوان کرد: آفرین بر چنین ارتش، سپاه، بسیج و نیروی انتظامی که با تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری در اوج خدمت‌رسانی به کشور و مردم قرار دارند، نیروهای مسلح در دل مردم جای دارند و خدمت متواضعانه ارتش به سیل‌زدگان نشان از تحقق شعار ارتش فدای ملت دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: وحدت میان ارتش و سپاه دشمنان را عصبانی کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها