فرمانده قرارگاه عملیاتی شمالغرب ارتش:

ارتش برای دفاع از حریم ولایت و انقلاب اسلامی آمادگی کامل دارد

امیر سرتیپ دوم ستاد علی حاجیلو گفت: ارتش برای دفاع از حریم ولایت و انقلاب اسلامی آمادگی کامل دارد.
کد خبر: ۳۴۲۵۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۶ - 18April 2019

ارتش برای دفاع از حریم ولایت و انقلاب اسلامی آمادگی کامل داردبه گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، امیر سرتیپ دوم ستاد علی حاجیلو فرمانده قرارگاه عملیاتی شمالغرب ارتش اظهار داشت: ارتش در کنار سپاه و   دیگر نیرو‌های مسلح برای دفاع از حریم ولایت و انقلاب اسلامی آمادگی کامل دارد.

وی ادامه داد: امروز نه تنها نیرو‌های مسلح بلکه تمام مردم ایران اسلامی حامی و مداقع حریم ولایت بوده و در راه دفاع از آرمان‌های نظام اسلامی از   هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شمالغرب ارتش با اشاره به کارنامه درخشان ارتش و نقش آن در پیروزی انقلاب اسلامی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران با نثار هزاران شهید و ایجاد امنیت مورد رضایت امامین جمهوری اسلامی، ایجاد امنیت پایدار در مقابل دشمن همگام با ملت ایران و با نثار ۴۸ هزار شهید برای دفاع مقدس و انقلاب نقش خود را ایفا کرده است.

وی اضافه کرد: در حوادث، چون سیل و زلزله صدای پای ارتش و نیرو‌های مسلح به گوش نیازمندان و حادثه دیدگان همیشه رسیده است و این نشان مردمی بودن ارتش است.

امیر حاجیلو اضافه کرد: هر قدمی در راستای اتحاد که موجب عصبانیت دشمن باشد باعث رضایت خداوند است و همه در کنار نیرو‌های مسلح به خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با تمام آحاد مردم اتحاد و انسجام خود را مقدرانه اعلام می‌داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها