مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌ شرقی:

آمریکا را کدخدا نمی‌دانیم

سردار عزت‌الله جعفری گفت: ما آمریکا را کدخدا نمی‌دانیم و چنانچه کوچکترین تهدیدی از سوی آنان متوجه حریم و ملت ایران شود، نیروهای مسلح ولایت‌مدار با لبیک‌گویی به فرمان امام خامنه‌ای پاسخ دندان‌شکنی به دشمن می‌دهند.
کد خبر: ۳۴۲۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴ - 18April 2019

آمریکا را کدخدا نمی‌دانیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عزت‌الله جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، شامگاه چهارشنبه در ویژه برنامه‌ی روز جوان در دانشگاه پیام نور تبریز اظهار داشت: جوانان بزرگ‌ترین سرمایه‌ کشورند و شور و نشاط آنان، ما را به آینده امیدوار می‌کند.

وی افزود: بعد از انقلاب اسلامی ایران شاهد رشد جوانان در عرصه‌های مختلف، علمی، فرهنگی و ورزشی بوده‌ایم و چنانچه شهدای هشت سال دفاع مقدس و جوانان دیروز جان‌فشانی نمی‌کردند، چنین پیشرفت‌هایی میسر نمی‌شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌‌های دفاع مقدس استان با اشاره به انسداد صفحات سرداران سپاه در فضای مجازی، توضیح داد: آمریکایِ تروریست که بانی ناامنی و اغتشاش در اقصی‌نقاط جهان است از شکست برنامه‌هایش به‌خاطر وجود سپاه به تنگ آمده است.

وی تاکید کرد: برخلاف عده‌ای، ما آمریکا را کدخدا نمی‌دانیم و چنانچه کوچکترین تهدیدی از سوی آنان متوجه حریم و ملت ایران شود، نیروهای مسلح ولایت‌مدار با لبیک‌گویی به فرمان امام خامنه‌ای پاسخ دندان‌شکنی به دشمن می‌دهند.

سردار جعفری با استقبال طرح رئیس قوه قضائیه برای سوال «از کجا آورده‌ای» از مسئولین، خاطرنشان ساخت: بنده از این پویش حمایت می‌کنم و از دانشجویان و جوانان خواستارم مطالبه‌گری را در اولویت‌شان قرار دهند؛ باید عده‌ای در برابر ملت پاسخگو باشند بگویند این شرکت‌ها و ویلاهای میلیاردی‌شان را از کجا آورده‌اند.

وی در پایان سخنان خود خواستار توجه جوانان به آرمان‌های انقلاب و وصایای شهدای گرانقدر 8 سال دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار