فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش:

ارتش و سپاه به کوری چشم دشمنان در جهت محو کامل رژیم صهیونیستی کنار هم خواهند بود

«امیر مهدی معمارباشی» گفت: ارتش و سپاه به کوری چشم دشمنان در جهت محو کامل رژیم صهیونیستی کنار هم خواهند بود.
کد خبر: ۳۴۲۵۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۱ - 18April 2019

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، «امیر مهدی معمارباشی» فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش جمهوری اسلامی، به مناسبت گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی و در مراسم باشکوه رژه نیروهای مسلح اظهار داشت: انقلاب شکوهمند اسلامی در هم پیچنده طاغوت و ضد انقلاب بود و آنها وقتی منافع خود را با این دگرگونی‌ها در خطر دیدند، با اجرای توطئه‌های مختلف خواستند نهال نوپای انقلاب را به ضعف و شکست بکشانند که با شکست مواجه شدند.

معمارباشی با بیان اینکه دشمن در بین همه توطئه‌ها، دسیسه انحلال ارتش در دستور کار داشتند، ادامه داد: آنان از دوراندیشی و بصیرت حضرت امام خمینی (ره) غافل بودند که موجب شد خط بطلانی بر این توطئه کشیده شود.

وی گفت: حضرت امام (ره) بر این امر واقف بود که ارتش و قوای نظامی به عنوان ستون و رکن دفاع از کیان و ارزش های انقلاب و بازوی توانمندی در خدمت انقلاب و مردم است و نباید دستاویز گروه‌های ضدانقلاب و توطئه بیگانه و استکبار قرار گیرد و با نامیدن روز 29 فروردین به عنوان روز ارتش برگ زرینی در تاریخ انقلاب ثبت کرد که با این نامگذاری، ارتش تولدی دیگر یافت.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش با تاکید براینکه ارتش جمهوری اسلامی در چهل سال گذشته همواره همراه و همگام با ملت، رهبری، انقلابی عمل کرده، انقلابی مانده و خواهد ماند، ادامه داد: کارنامه درخشان ارتش در این سال ها موید همین است که در عرصه دفاع مقدس، در مبارزه با ضدانقلاب و در عرصه سازندگی در رسیدن به خودکفایی، خوداتکایی حضور فعال داشته است.

وی افزود: امروز ارتش در کنار سایر نیروهای مسلح کشورمان ضمن اجرا کردن واقعی و به موقع پیام ولایت توانسته شعار «ما می‌توانیم» را در عمل به منصه ظهور برساند.

معمار باشی با اشاره به اینکه حضور مقتدرانه ارتش در مرزها به همراه دیگر نیروهای مسلح و اجرای طرح‌های مردم یاری و کمک‌رسانی به مردم، گفت: امروز نیروهای مسلح ما آماده‌تر از گذشته با توان دفاعی و رزمی بالا آماده دفاع از کیان و ارزش‌های انقلاب اسلامی و حریم ولایت بوده و گوش به فرمان مقتدای خود پاسخگویی قاطع و دندان شکن به هر دشمن منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای می‌باشد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوب شرق ارتش با بیان اینکه اقدام مذبوحانه دشمنان در قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های ترورستی که از روی یاس و ناامیدی و ضعف و به واسطه سیلی محکمی که از فرزندان سبز قامت این سرزمین خورده است، محکوم می‌کنیم ادامه داد:  ارتش و سپاه به کوری چشم دشمنان این مرز و بوم دست در دست یکدیگر مانند یک ید واحد و یک لشکر الهی دست آموخته مکتب سرخ اباعبدالله (ع)، آماده رشادت و شهادت در راه این سرزمین ودر جهت نابودی و محو کامل رژیم صهیونیستی و پاسدار حریم ولایت خواهند بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار