رئیس حوزه هنری استان بوشهر خبر داد؛

معرفی چهره برتر هنر انقلاب اسلامی در بوشهر

«امید پارسایی‌فر» گفت: ضمن معرفی ۴۰ نفر از هنرمندان برتر استان بوشهر از غلامحسین دریانورد به عنوان چهره برتر هنر انقلاب اسلامی در استان تجلیل شد.
کد خبر: ۳۴۲۵۹۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۵ - 18April 2019

معرفی چهره برتر هنر انقلاب اسلامی در بوشهر

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، «امید پارسایی‌فر» رئیس حوزه هنری استان بوشهر در آئین تجلیل از هنرمندان استان بوشهر و چهره برتر هنر انقلاب اسلامی سال ۹۷، اظهار داشت: استان بوشهر دارای پیشینه تاریخ درخشان فرهنگی و هنری است تا جایی‌که توانسته به شایستگی پایتخت فرهنگی خلیج‌فارس را نیز به خود اختصاص دهد.

وی با بیان این‌که هنر و صنایع فرهنگی زمینه‌ای تأثیرگذار در پیشرفت روزافزون استان بوشهر است که باید بیش از پیش مورد حمایت قرار گیرد، گفت: در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان رونق تولید نام گرفته فرصتی است تا جامعه فرهنگی هنری استان با حمایت مسؤولان به افزایش تولیدات فرهنگی و هنری کمک کنند.

وی تصریح کرد: صنایع فرهنگی امروز یکی از راه‌های مهم ارزآوری برای ایران اسلامی است که باید موردتوجه جدی قرار گیرد.

پارسایی‌فر افزود: فرآیند شناسایی و انتخاب این هنرمندان از سوی کمیته داوری متشکل از دستگاه‌های اجرایی و کارشناسان هنری استان انجام‌شده است.

رئیس حوزه هنری استان بوشهر گفت: هنرمندان منتخب فعالان عرصه‌های هنرهای تجسمی، تصویری، نمایشی، موسیقی و فعالان پژوهش، تولید موسیقی، سرود و نمایش هستند.

در این آئین ضمن معرفی ۴۰ نفر از هنرمندان برتر استان بوشهر از غلامحسین دریانورد به عنوان چهره برتر هنر انقلاب اسلامی در استان تجلیل شد.

این هنرمند برجسته بوشهری در زمینه‌های عکاسی، نمایشنامه و فیلم‌نامه‌نویسی، شاعری، پژوهشگری و داستان‌نویسی دارای آثار متعددی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها