برگزاری رژه روز ارتش در زاهدان

مراسم رژه نیروهای مسلح با حضور مسوولین و جمعی از فرماندهان عالی‌رتبه نظامی در میدان شهدای گمنام زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۳۴۲۶۰۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹ - 18April 2019

برگزاری رژه روز ارتش در زاهدانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، مراسم رژه نیروهای مسلح همزمان با سراسر کشور به مناسبت روز ارتش با حضور مسوولین و جمعی از فرماندهان عالی‌رتبه نظامی در میدان شهدای گمنام زاهدان برگزار شد. 

حجت الاسلام «مصطفی محامی» امام جمعه زاهدان با بیان این که ارتش خدمات ارزنده‌ای انجام داده است، اظهار داشت:‌ در سایه توانمندی‌های ارتش به اقتدار و امنیت همه‌جانبه در جمهوری اسلامی ایران دست یافته‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: اگر ارتش کشور مقتدر و باصلابت باشد هیچ کشوری نمی‌تواند به کشور نگاه چپ داشته باشد و در حال حاضر اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران مثال‌زدنی است.

همچنین در این مراسم یگان‌های نمونه پیاده و سواره ارتش با نشان دادن گوشه‌ای از قابلیت‌ها و توانمندی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران رژه رفتند.

امیر سرتیپ «سلیمان طاهری» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 88 زرهی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: این روز یادآور دلاور مردی هزاران شهیدی است که نقش مهم و تاثیرگذاری در پیروزی انقلاب اسلامی داشته‌اند و امروزه شاهد آن هستیم که ارتش و تمامی نیروهای مسلح در صحنه‌های مختلف کشور با اقتدار و ایثارگری خود حضوری فعال داشته باشند.

طاهری با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران جنگ تحمیلی و هم بعد از آن به فکر خدمت به مردم، دفاع از آرمان‌های انقلاب و امنیت کشور بوده و امروز با تجهیزات مدرن و با ثلابت در خدمت کشور و نظام است، گفت: ارتش امروزه در حفظ تمامیت ارضی کشور، دفع تجاوزات در مرزها، پاکسازی میادین مین‌گذاری شده و گلوله‌های عمل نکرده در دوران جنگ، مقابله با تروریست‌های دریایی و تامین امنیت کشتیرانی کشور و بسیار موارد دیگر موفق عمل کرده است.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار