استاندار قم:

روحیه ایثار و شهادت‌طلبی ارتش مبنای اقتدار نظام است

استاندار قم گفت: حفظ روحیه ایثار و شهادت‌طلبی در ارتش، مبنای اقتدار نظام و امنیت ملی است.
کد خبر: ۳۴۲۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۳ - 18April 2019

روحیه ایثار و شهادت‌طلبی ارتش مبنای اقتدار نظام استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از قم، «بهرام سرمست» در مراسم روز ارتش که در آمادگاه میهماتی شهید فراشاهی برگزار شد، طی سخنانی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ارتش و تبریک فرارسیدن سالروز میلاد امام زمان (عج) اظهار کرد: روز ۲۹ فروردین را باید به خانواده بزرگ ارتش و همه کسانی‌که دل در گرو نظام و انقلاب دارند، تبریک گفت.

وی افزود: ارتشی‌ها از جمله اقشار پیشتازی هستند که در حوادث و بحران‌ها و آلامی که برای مردم پیش می‌آید، اثربخش و تاثیرگذارند.

استاندار قم با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی نقش آفرینی‌های موثری در صحنه‌های مختلف انقلاب، دفاع مقدس و عرصه‌های سازندگی داشته، تصریح کرد: این سربازان وطن در کمک به سیل زدگان پیشقدم شدند و این همراهی و همبستگی نشانه اقتداری است که باید قدردان آن بود.

وی ادامه داد: ارتش در کنار ماموریت‌هایی که داشته و دارد، به عنوان ارتشی مکتبی و انقلابی نیازمند این است که همچنان که تاکنون مسیر پیشرفت و تعالی را در عرصه‌های مختلف پیموده، این مسیر را همچنان پرشتاب ادامه دهد.

سرمست تاکید کرد: افزایش توانمندی‌های رزمی و دفاعی و مسلح شدن به آخرین تکنولوژی‌ها، بهره‌مندی از فناوری‌های جدید و برتر از همه به عنوان الگوی نظم و انضباط نظامی و روحیه و ایمان و اعتقاد راسخ و وفاداری به ارزش‌های نظام و انقلاب و حفظ وطن پرستی و وطن دوستی که لازمه داشتن یک ارتش مقتدر است، در کنار دیگر ویژگی‌هایی که ارتش تاکنون از آن برخوردار بوده، باید مورد توجه قرار گیرد.

وی گفت: حفظ روحیه ایثار و شهادت‌طلبی در ارتش مبنای اقتدار و امنیت ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار