سرپرست استانداری گلستان:

نیروهای مسلح در سیل اخیر در کمک به مردم آسیب دیده سنگ تمام گذاشتند

سرپرست استانداری استان گلستان گفت: بعد از فرمان مقام معظم رهبری در سیل اخیر، نیروهای مسلح کشور از جمله ارتش، سپاه و بسیج با تمام توان خود به صورت جهادی وارد عمل شدند و نشان دادند که در کنار مردم هستند.
کد خبر: ۳۴۲۶۱۳
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹ - 18April 2019

اعتماد مردم به نیروهای مسلح در سیل اخیر نشان داده شدبه گزارش دفاع پرس از گرگان، آیین گرامیداشت سالروز روز ارتش در شهرستان آق قلا با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و مسوولین استانی و شهرستانی و اقشار مختلف مردم برگزار شد.

در این مراسم «میر محمد غراوی» سرپرست استانداری گلستان اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس مردم با پشتیبانی دولت و ارتش و سپاه توانستند مناطق جنگ زده را بازسازی کند.

 امسال نیز رژه نیروهای مسلح در روز ارتش، رژه خدمت و نیروهای امدادی است و این رژه حامل کمک های مردمی و دولتی برای سیل‌زدگان است که از جلوی جایگاه عبور خواهد کرد.

 وی افزود: تا زمانی که وحدت در جامعه حکم‌فرما باشد استکبار جهانی نمی تواند این وحدت را از هم بشکند. سرپرست استانداری گلستان بیان داشت: امروز ارتش به توانی دست یافته است که تمام امکانات و تجهیزات لجستیک را در کشور تولید و به کار گیری می نماید و این مایه افتخار است.

غراوی گفت: بعد از فرمان مقام معظم رهبری در سیل اخیر، نیروهای مسلح کشور از جمله ارتش، سپاه و بسیج با تمام توان خود به صورت جهادی وارد عمل شدند و نشان دادند که در کنار مردم هستند و مردم نیز به خوبی با آن‌ها همکاری و اعتماد کردند و این اعتماد همچنان وجود دارد.

در پایان این مراسم، یگانهای خودروی امداد در قالب رژه خدمت از مقابل جایگاه و تمثال مبارک امام و رهبری و شهدا رژه رفتند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار