نماینده ولی فقیه در خراسان‌ جنوبی مطرح کرد؛

مقاومت 40 ساله ارتش در برابر دشمن/ مردم به نیروهای مسلح افتخار می‌کنند

حجت الاسلام «سیدعلیرضا عبادی» با بیان اینکه ارتش مکتبی و توحیدی جمهوری اسلامی ایران نه‌تنها در هشت سال جنگ تحمیلی، بلکه 40 سال در برابر دشمن مقاومت کرد، گفت: در این سال ها حتی یک وجب از خاک ایران مورد طمع دشمن قرار نگرفت.
کد خبر: ۳۴۲۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴ - 18April 2019

ارتش مکتبی و توحیدی جمهوری اسلامی ایران 40 سال در برابر دشمن مقاومت کردبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، حجت الاسلام و المسلمین «سیدعلیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی و امام جمعه بیرجند امروز در مراسم رژه نیروهای مسلح در بیرجند، اظهار داشت: نیروهای مسلح در دنیا از نظر تعلیمات نظامی و سلسله مراتب شبیه هم هستند؛ اما از نظر ماهیت بسیار تفاوت دارند.

وی افزود: معمولا در کشورهای مختلف نیروهای مسلح برای حفظ منافع شخصی بکار گرفته و به ابزاری برای سرکوب ملت‌های خودشان تبدیل می‌شوند.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه ارتش توحیدی بر خلاف سایر ارتش‌های دنیا، نیرویی مکتبی بوده و براساس عقیده راسخش در حمایت از مردم و مظلومان و مبارزه با مستکبران است، گفت: اگر به ایران قبل از انقلاب نگاه کنید متوجه می‌شوید که کار ارتش قبل از انقلاب برای حفظ منافع عده‌ای خاص و استکبار جهانی بوده است.
 
قدرت نمایی ارتش پیش از انقلاب در برابر ملت بود
 
حجت الاسلام عبادی اضافه کرد: در دوران پهلویِ اول، ارتش مزدور انگلیس بود و با مسلسل به مردم در مسجد گوهرشاد حمله کردند و سپس با کامیون زنده و مرده‌ی مردم را جمع و زنده به‌گور کردند.
 
وی تصریح کرد: اگرچه این قدرت‌نمایی در برابر ملت بود اما در برابر بیگانه تا بوی جنگ به مشام ارتش پهلوی رسید پا به فرار گذاشتند.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه در شهر بیرجند نیز نیروهای ارتش پهلوی، پادگان را خالی کردند، گفت: در دوران پهلوی دوم نیز ارتش در مقابل دشمن ذلیل بود و زمانی که گروهبان آمریکایی وارد پادگان می‌شد، فرمانده پادگان ایران، جلوی در برای گروهبان آمریکایی پا می‌چسباند.
 
حجت الاسلام عبادی با بیان اینکه ارتش مکتبی و توحیدی جمهوری اسلامی ایران نه‌تنها در هشت سال جنگ تحمیلی بلکه چهل سال در برابر دشمن مقاومت کرد، بیان داشت: در این سال ها حتی یک وجب از خاک ایران مورد طمع دشمن قرار نگرفت.
 
سپهد صیادشیرازی، پیشانی و سمبل ارتش ما است
 
وی درخصوص شهید صیاد شیرازی عنوان کرد: شهید سپهد صیادشیرازی، پیشانی و سمبل ارتش ما است و امروز تفکر این شهید تمام ارتش را فرا گرفته و ارتش نیرویی مکتبی و بابصیرت است.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اقدام اخیر امریکا در تروریست خواندن سپاه مطرح کرد: مشاهده می‌کنید فرمانده کل ارتش در کنار فرمانده کل سپاه قرار می‌گیرد که این نشان از بصیرت این نیروی مکتبی است و ارزش آن با زبان قابل بیان نیست.
 
حجت الاسلام عبادی متذکر شد: نیروهای مسلح، ارتش، سپاه، نیروی انتطامی امین و قدرتمند و نیروی پربرکت بسیج، امروز دشمن را به وحشت انداخته است.
 
مردم به نیروهای مسلح و ارتش افتخار می‌کنند
 
وی با اشاره به تبلیغات مسموم فضای مجازی برای ممانعت از درک ارزش‌ها و موقعیت‌ها برای مردم، گفت: اما مردم ما بسیار هوشیار هستند و به نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران افتخار می‌کنند.
 
نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی افزود: 40 سال مردم در شرایط سخت، نیروهای مسلح را تنها نگذاشتند و از روز اولی که دشمن هجوم آورد، مردم بودند که به کمک ارتش شتافتند و شهدای زیادی دادند و همچنان این پشتیبانی ادامه دارد.
 
حجت الاسلام عبادی با بیان این‌که ارتشیان به شعار ارتش فدای مردم لباس عمل پوشاندند خاطرنشان کرد: فرمانده کل ارتش اعلام کرد این نیرو ماهیت خدمت‌رسانی دارد و ما امروز می بینیم در مشکلاتی که برای مردم پیش می‌آید، ارتش انگیزه خدمت‌رسانی را نشان داده است.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار