مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

جانبازان اسناد زنده‌ فرهنگ ایثار و شهادت هستند

«هدایت مظلومی» در پیامی به مناسبت شهادت جانباز «سیدحسین آملی» نوشت: جانبازان نشان ایثار و ایستادگی ملت ایران و اسناد زنده‌ای از فرهنگ غنی ایثار و شهادت و تداوم بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه بویژه در میان نسل‌های آینده ساز انقلاب اسلامی هستند.
کد خبر: ۳۴۲۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۶ - 18April 2019

جانبازان اسناد زنده‌ فرهنگ غنی ایثار و شهادت هستندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «هدایت مظلومی» مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به مناسبت شهادت جانباز شهید «سید حسین آملی» پیام تسلیتی صادر کرد.

در این پیام آمده است: جانبازان نشان ایثار و ایستادگی ملت ایران و اسناد زنده‌ای از فرهنگ غنی ایثار و شهادت و تداوم بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه بویژه در میان نسل‌های آینده ساز انقلاب اسلامی هستند که فیض وجودی آنان یکی پس از دیگری به عطر آسمانی شهادت، عالم را عطر آگین می‌کند و فضای جامعه را به خیر و صلاح رهنمون می‌سازد.

پل شهادت، اصلی‌ترین وسیله رسیدن به معبود است که شهدا با عبور از این گذرگاه درخشان، برای همیشه جاویدان باقی می‌مانند و استمرار خط سرخ حسینی را با خون خویش تضمین کرده و راه شجاعت و شهامت را به ما آموختند.

رشادت، غیرت دلاور مردي جانباز شهيد «سید حسین آملی» در دوران دفاع مقدس و سپس تحمل دردهاي دوران جانبازي، از او نامي جاودان به يادگار گذاشت و عزت و سربلندي را براي ملت ايران اسلامي به ارمغان آورد.

حماسه فداکاری، از خود گذشتگی، روحیه استقامت و ایستادگی جانباز شهید گرانقدر حاج «سید حسین آملی» در ذهن مردم قدرشناس دیار علویان، همواره باقی و بالنده خواهد ماند.

اينجانب شهادت جانباز شهيد والامقام حاج «سیدحسین آملی» مردی از سلاله نیکان و صابران را به پيشگاه حضرت ولي عصر(عج)، مقام معظم رهبري (مد ظله العالی)، جامعه ایثارگری، خانواده صبور و بزرگوارش تبریک و تسليت عرض نموده، برای آن عزیز سفر کرده علو درجات و هم نشینی با اهل بیت (ع) و برادر شهیدش، از خداوند سبحان آرزومندم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار