نماینده ولی فقیه در لرستان:

خدمت ارتش به مردم همه‌جانبه است

«آیت‌الله سید احمد میرعمادی» با اشاره به پیوند ناگسستنی مردم و نیروهای مسلح، گفت: ارتش همواره خدمت همه‌جانبه به مردم داشته است.
کد خبر: ۳۴۲۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶ - 18April 2019

خدمت ارتش به  مردم همه جانبه استبه گزارش دفاع‌پرس از خرم آباد، آیت‌الله «سید احمد میرعمادی» صبح امروز پنج شنبه در مراسم گرامیداشت روز ارتش در خرم آباد، با اشاره به ۲۹ فروردین و نقش سازنده ارتش در خدمت رسانی همه جانبه به مردم در حوادث مختلف، اظهار داشت: ۲۹ فروردین ماه هر سال صحنه به نمایش گذاشتن اقتدار ارتش در مقابل دولت‌های متجاوز است.

وی با تاکید بر اینکه نیروهای ارتش امسال به جای رژه در مقابل جایگاه در حال خدمت رسانی به مناطق سیل زده هستند، تصریح کرد: در سیلاب گلستان، خوزستان و لرستان، ارتش با تمام ظرفیت و توان انسانی و تجهیزاتی خود در صحنه حضور داشت و شعار خود مبنی بر «ارتش فدای ملت» را به خوبی نمایان کرد.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد با تاکید بر اینکه این خدمت رسانی ارتش در جریان سیلاب اخیر لرستان موجب ایجاد صحنه‌های ایثار و برادری شد، افزود: مقام معظم رهبری می‌فرمایند، اینکه یک سرهنگ ارتشی اجازه بدهد که یک فرد سالخورده بر دوش او بایستد، بالاترین افتخار برای ارتش جمهوری اسلامی ایران بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه آمریکا نمی‌تواند با تحریم نیروهای مسلح کشور میان آنها و سایر اقشار جامعه فاصله ایجاد کند، افزود: ارتش، سپاه و بسیج در عرصه‌های نظامی، فرهنگی و امداد رسانی به مردم آسیب دیده از بلایای طبیعی در سالیان اخیر سنگ تمام گذاشته‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها