رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان جنوبی:

هویت سپاه دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب است

«مجید کریمیان» با بیان اینکه آمریکا با این اقدام خود به نوعی تأیید کرد که سپاه پاسداران بزرگ‌ترین دشمن شیطان بزرگ است، گفت: هویت سپاه پاسداران دفاع از عرصه‌های نظام اسلامی، آرمان‌های نظام و انقلاب است.
کد خبر: ۳۴۲۶۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۶ - 18April 2019

هویت سپاه دفاع از آرمان‌های نظام و انقلاب استبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی و اعلام همبستگی و حمایت از سپاه پاسداران با توجه به اقدام وقیحانه آمریکا مبنی بر تروریست خواندن سپاه پاسدارن، کارکنان حوزه هنری خراسان جنوبی با فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) دیدار کردند.

سردار «علی قاسمی» فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی در این دیدار اظهار داشت: کسانی‌که در راه خدمت به ملت و خداوند کمر همت بسته‌اند به طور قطع با مشکلات و موانع زیادی مواجه هستند؛ ولی چون توکل به خداوند نموده همه این مشکلات را پشت سر گذاشته و خداوند به طور قطع از آنها حمایت می‌کند.

وی افزود: سپاه پاسداران در هر کجا که نهضتی بخواهد علیه ظلم و کفر شکل بگیرد حضور دارد و از آن نهضت حمایت می‌کند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک رهبر دارد و از ایشان دستور می‌گیرد، گفت: سپاه هیچ گاه در مقابل مردم نخواهد ایستاد چون از دل این مردم بوده و مردم را از خود می‌داند.

«مجید کریمیان» رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان جنوبی نیز در این دیدار اظهار داشت: سپاه از مردم جدا نبوده، بلکه جزئی از مردم است.

وی افزود: آمریکا با این اقدام خود به نوعی تأیید کرد که سپاه پاسداران بزرگترین دشمن شیطان بزرگ (آمریکا) است.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی خراسان جنوبی با بیان اینکه هویت سپاه پاسداران دفاع از عرصه‌های نظام اسلامی، آرمان‌های نظام و انقلاب است، گفت: سپاه همواره در کنار مردم بوده و برای حفظ و حراست از انقلاب اسلامی پیشرو بوده است.

گفتنی است، در پایان این دیدار از مستند «سید بلوچستان» که روایت‌گر زندگی‌نامه شهید «سید مهدی رضوی» به کارگردانی «سعید فوداجی» رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار