مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران تاکید کرد؛

ضرورت توسعه و تقویت فرهنگ جهانی انتظار و پاسخ به شبهات در حوزه مهدویت

حجت‌الاسلام «ناصر شکریان امیری» گفت: تقویت و ترویج فرهنگ انتظار و پاسخ به شبهات در حوزه مهدویت رسالت مهم امروز روحانیون است و همه باید تلاش کنیم تا این فرهنگ که امروز یک فرهنگ جهانی مبدل شده است، تقویت شود.
کد خبر: ۳۴۲۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ - 18April 2019

ضرورت توسعه و تقویت فرهنگ جهانی انتظار و پاسخ به شبهات در حوزه مهدویتبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، حجت‌الاسلام «ناصر شکریان امیری» مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران پیش از ظهر امروز در کارگاه آموزشی روحانیون مستقر شهرهای مازندران در مجتمع کوثر بابلسر ضمن عرض تبریک به مناسبت ولادت آخرین منجی عالم بشریت حضرت امام عصر (عج)، اظهار داشت: در خصوص مسئله ظهور و فرهنگ انتظار همه‌ ادیان الهی اعم از شیعه و سنی به آن اعتقاد و باور دارند و جز مشترکات ادیان الهی است.

وی با اشاره به پیروزی انقلاب اسلامی و احیاء ارزش‌های اسلامی، انسانی و الهی، افزود: انقلاب اسلامی قطعاً زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی موعود (عج) خواهد شد و تمام اهداف انقلاب اسلامی در راستای احکام اسلام و معارف اهل بیت (ع) پایه‌ریزی شده است.

شکریان امیری با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب که از سوی رهبر عظیم‌الشان انقلاب ابلاغ شده است، تصریح کرد: همه ما در راستای تبیین و تحقق منویات رهبری معظم انقلاب به ویژه در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب مسوولیت داریم و باید برای تحقق منویات معظم له همت مضاعف داشته باشیم.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در ادامه با اشاره به فرمایشات معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) در خصوص انقلاب اسلامی، تاکید کرد: امام خمینی (ره) فرمودند انقلاب اسلامی فقط مختص به ایران اسلامی نیست بلکه چشم و چراغ همه مستضعفان و مظلومان جهان خواهد بود و این فرمایش امام خمینی (ره) در این عصر برای برخی کشورهای اسلامی مانند سوریه، عراق، لبنان و یمن و فلسطین و... به وضوح قابل مشاهده است.

شکریان امیری در بخش دیگر سخنان خود با اشاره به اینکه فرهنگ انتظار و ظهور منجی عالم بشریت دغدغه‌ همه‌ انبیا الهی بود، بیان داشت: تقویت و ترویج فرهنگ انتظار و پاسخ به شبهات در حوزه مهدویت رسالت مهم امروز روحانیون است و همه باید تلاش کنیم تا این فرهنگ که امروز یک فرهنگ جهانی مبدل شده است توسعه و تقویت شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندارن در پایان با اشاره به برنامه ریزی دشمن و صرف هزینه‌های هنگفت در جهت خدشه وارد کردن به مسئله فرهنگ انتظار، اظهار داشت: کشورهای غربی به ویژه ایالات متحده آمریکا حتی با ساخت فیلم‌های هالیوودی سعی می‌کنند به این فرهنگ خدشه وارد کنند ولی امروز این فرهنگ به یک فرهنگ جهانی تبدیل شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار