حرکت جهادی دانشجویان در مناطق سیل‌زدگان خوزستان

دانشجویان خوزستانی در یک حرکت جهادی و دفاع مقدسی، درس دفاع مقدس را با ارائه خدمت به مردم مناطق سیل‌زده این استان پاس کردند.
کد خبر: ۳۴۲۶۵۰
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۴ - 18April 2019

پاس کردن درس عملی دفاع مقدس با حضور دانشجویان در میان سیل زدگان خوزستان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، با توجه به وضعیت بحرانی مناطق زیادی از استان خوزستان و تشکیل گروه‌های جهادی و مردمی در یاری رساندن به هموطنان عزیز و تدبیر سردار «محمد علیپور» مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان ضمن هماهنگی با فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر(عج) و با هدایت اساتید برجسته درس آشنایی با دفاع مقدس، دانشجویان کلاس‌های درس دفاع مقدس دانشگاه‌های مختلف خوزستان به گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی پیوسته و درس عشق و ایثار را به صورت میدانی تجربه کردند.

در این حرکت جهادی و دفاع مقدسی هر دانشجو با توجه به تخصص و توانمندی‌های خود در گروه‌های مشخص تعیین و تقسیم شده و در نقاط مختلف به ارائه خدمت پرداختند.

به گزارش دفاع پرس، این حرکت ارزشی تاثیر بسزایی در روحیه دانشجویان گذاشته و به نوعی تکمیل کننده مباحث تئوری درس دفاع مقدس به شمار می‌رود؛ درسی که شجاعت و ایثار و همدلی را که برگرفته از فرهنگ ناب دوران دفاع مقدس است در دل نسل جوان و دانشجو زنده و تقویت می‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها