نماینده ولی فقیه در لرستان:

لرستانی‌ها کسانی را که در روزهای سخت در کنارشان بودند فراموش نخواهند کرد

آیت‌الله «سید احمد میرعمادی» گفت: مردم لرستان یاد کسانی که در روزهای سخت ناشی از حادثه سیل در کنارشان بودند را فراموش نخواهند کرد.
کد خبر: ۳۴۲۶۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۴ - 18April 2019

لرستانی ها  کسانی را که در روزهای سخت در کنارشان بودند فراموش نخواهند کردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم آباد، آیت الله «سید احمد میرعمادی» نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، پنجشنبه 29 فروردین، در مراسم تشییع 2 تن از شهدای خدمت رسانی به مناطق سیل زده لرستان که از ستاد بازسازی بنیاد مسکن اردبیل به  به لرستان اعزام شده بودند و در حین مأموریت به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، اظهار داشت: بنیاد مسکن از پیشگامان مناطق سیل زده است.

وی افزود: بنیاد مسکن در بازسازی مناطق زلزله زده کرمانشاه خوش درخشید و در سیل اخیر لرستان با تمام توان امکانات و نیروی انسانی خود به کمک مردم سیل زده لرستان شتافت.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به اینکه مردم لرستان با همدلی و ایثار و روحیه نوع دوستی خود با عزت از سد مشکلات ناشی از سیل عبور کردند، گفت: این ارزشها و فداکایها به لطف جمهوری اسلامی ایران دربین مردم ما نهادینه شده است.

آیت الله میر عمادی با بیان این نکته که مرگ شهادت گونه این دو عزیز مصداق آیه شریفه « یخرج مهاجرا الی الله و رسوله است، عنوان کرد: مردم لرستان یاد کسانی که در روزهای سخت ناشی ازحادثه سیل در کنارشان بودند را فراموش نخواهند کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار