کمک جهادگران حشد الشعبی عراق برای بازسازی جاده آبادان - ماهشهر

جهادگران حشد الشعبی عراق با انتقال ماشین آلات سنگین راهسازی در تلاش‌اند مسیر‌های گذر سیلاب از دریچه‌ها و پل‌های جاده آبادان - ماهشهر را باز کنند.
کد خبر: ۳۴۲۶۹۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۹ - 19April 2019

کمک جهادگران حشد الشعبی عراق برای بازسازی جاده آبادان ، ماهشهر

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، «سید زین العابدین موسوی» سرپرست فرمانداری آبادان اظهار داشت: جهادگران حشد الشعبی عراق با انتقال ماشین آلات سنگین راهسازی در تلاش اند مسیرهای گذر سیلاب از دریچه ها و پل های جاده آبادان - ماهشهر را باز کنند.

وی افزود: با این اقدام روند انتقال و هدایت سیلاب از زمین های شمال آبادان و تالاب شادگان به سوی دریا سریعتر انجام شده و از وقوع خسارت بیشتر جلوگیری می شود.

سرپرست فرمانداری آبادان با اشاره به بازدید سرلشکر «قاسم سلیمانی» فرمانده سپاه قدس و «ابومهدی المهندس» فرمانده حشد الشعبی عراق از پروژه نجات بخشی جاده آبادان - ماهشهر گفت: تلاش شبانه روزی برای ایمن سازی جاده آبادان - ماهشهر در مقابل سیلاب ناشی از طغیان تالاب شادگان ادامه دارد. همچنین با همکاری گروه های جهادی و قرارگاه های فعال در منطقه، عملیات انفجار به منظور گشودن مسیر عبور سیلاب در جاده وحدت در شمال روستای مدن آبادان انجام شد.

به گزارش دفاع پرس؛ سیلاب ناشی از طغیان رودخانه کارون موجب آب گرفتگی برخی شهرها و روستاهای پایین دست این رودخانه در خوزستان شده است. طغیان رودخانه های کرخه، دز و کارون تاکنون سبب آبگرفتگی بیش از 270 روستا و بیش از یکصد هزار هکتار از زمین های کشاورزی در خوزستان شده و حدود 400 هزار نفر در معرض خطرات ناشی از این سیلاب قرار گرفتند.

هم اکنون نیز مناطقی از 12 شهرستان خوزستان گرفتار سیلاب هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار