احمد ابولقاسمی:

جشنواره بین‌المللی رادیو فرصتی برای ارتقای سطح کیفی آثار رادیویی است

مدیر رادیو قرآن برگزاری جشنواره رادیو را بسیار مهم توصیف کرد و آن را فرصتی برای توجه به ارتقای سطح کیفی تولیدات رادیویی دانست.
کد خبر: ۳۴۲۷۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹ - 19April 2019

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «احمد ابوالقاسمی» مدیر رادیو قرآن در خصوص اهمیت جشنواره بین‌المللی رادیو اظهار داشت: این جشنواره باعث می شود از تعداد آثاری که صرفاً برای افزایش آمار کمی تولیدات ساخته می شوند کاسته شده و بر تعداد آثار کیفی افزوده شود.

وی ادامه داد: در وجود انسان ها حس خوب دیده شدن وجود دارد. این جشنواره عامل موثری در دیده شدن افراد و فعالان رادیوست. این دیده شدن به آنها انگیزه بیشتری می دهد تا آثار بهتری نسبت به گذشته تولید کنند.

ابوالقاسمی گفت: جشنواره همچنین تهیه کنندگان را تشویق به یادگیری می کند تا با علوم و دانش جدید رسانه بخصوص رادیو بیشتر آشنا شوند و به دانسته های گذشته خود اکتفا نکنند.

مدیر رادیو قرآن تعداد آثار شرکت کننده از این شبکه رادیویی در جشنواره رت بیش از 20 عدد اعلام کرد و افزود: این رادیو تعداد 10 اثر برای داوری بخش مستمر 2، اثر برای بخش ویژه 2 ، اثر برای بخش بین الملل و هفت اثر برای بخش آزاد ارسال کرده است که امید می رود برای رادیو قرآن افتخار آفرین باشند.

انتهای پیام/ ۱۶۱

نظر شما
پربیننده ها