معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران:

روابط عمومی‌های مازندران در بحران سیل التیام‌بخش آلام سیل‌زدگان بودند

«حسین حسن نژاد» با اشاره به اینکه روابط عمومی‌ها در بحران سیل اخیر به ضرورت فعالیت خود بویژه آگاهی‌رسانی به‌موقع، اطلاع رسانی اقدامات به خوبی عمل کردند، گفت: روابط عمومی‌های مازندران التیام‌بخش آلام سیل‌زدگان بودند.
کد خبر: ۳۴۲۷۵۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۳ - 19April 2019

روابط عمومی‌های مازندران در بحران سیل التیام‌بخش آلام سیل‌زدگان بودندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «حسین حسن‌نژاد» معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در نخستین نشست هيئت رئيسه شورای هماهنگي روابط عمومی‌های استان بر نقش غیر قابل انکار روابط عمومی‌ها، در تعالی سازمان و تسهيل جريان خدمت رسانی به مردم تاکید کرد و اظهار داشت: گرامی‌داشت روز روابط عمومی در واقع ارج نهادن به همه فعالیت‌های سازمان بویژه جریان اطلاع رسانی و آگاهی بخشی است.

وی با بیان این‌که روابط عمومی‌ها در بحران سیل اخیر به ضرورت فعالیت خود بویژه آگاهی‌رسانی به‌موقع، اطلاع رسانی اقدامات و التیام‌بخش آلام سیل‌زدگان بودند، افزود: اين شورا بايد با هدف‌گذاری واقع‌بینانه و نوآوری و خلاقیت به تقويت جايگاه تخصصی و بكارگيری ظرفيت‌های مختلف براي ارتقا برنامه‌های هدف اقدام کند.

«عباس مهدوی» مدیر کل روابط عمومی و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان نیز در آغاز این این جلسه ضمن ارایه گزارشی از جزییات برنامه‌های مراسم بزرگداشت روز روابط عمومی، از عزم اعضای این شورا برای برگزاری یک برنامه فاخر و در خور شان روابط عمومی‌ها به مناسبت 27 اردیبهشت ماه خبر داد.

در این جلسه هر یک از اعضا به ارایه پیشنهادها و نقطه نظرات خود در این راستا پرداختند.

گفتنی است؛ با توجه به اهميت و نقش روابط عمومی‌ها در تنوير افكار عمومی و پاسخگو كردن دستگاه‌ها و ايجاد زمينه مناسب برای تبادل اطلاعات و آگاهی‌ها و ضرورت ارتقاء وضعيت كيفی واحدهای روابط عمومی و لزوم هماهنگی جامع و گسترده ميان فعاليت‌های روابط عمومی سازمان‌ها، ادارات، نهادها و شركت‌ها در هر استان، شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان به استناد ماده 5 تصويب نامه‌ هيئت محترم وزيران به شماره 65354 مصوب مورخ 27/4/1386 تشكيل می‌شود.

اعضاء هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان با رای مجمع عمومی بمدت دو سال انتخاب می‌شوند. استاندار رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان و مدیر کل روابط عمومی استانداری، دبیر این شوراست.

دانش‌ افزايی مديران و كاركنان روابط عمومی‌های سطح استان، تلاش در راستای تقويت گفتمان نظام و تبيين و تبليغ بهتر سياست‌ها،‌ برنامه‌ها و فعاليت‌های دولت در سطح‌ ملی، استانی و بين‌المللی، افزايش كارآمدی روابط عمومي‌های سازمان‌های دولتي در جهت تحكيم ارتباط ميان دولت و مردم و نيز كمك به تحقق اهداف توسعه ملی، ‌ارتقاء جايگاه روابط عمومی در سازمان، شناسايی نيروهای كارآمد جهت پذيرش مسئوليت روابط عمومی در استان، تدوين چارچوب روش‌های مناسب و هماهنگ اطلاع‌رسانی، نظر سنجی، ارتباطات مردمی و تبليغات با تأكيد بر شيوه‌های نوين اهداف فعالیت و از جمله وظایف شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار