تقدیر و تشکر رئیس قوه قضائیه از علما و طلاب فعال در بحران خوزستان

حجت الاسلام رئیسی گفت: از حضور و کمک‌رسانی طلاب، روحانیون اعم از خواهران و برادران به ویژه آیت‌الله موسوی جزایری باتوجه به حضور در عرصه یاری‌رسانی به مردم سیل‌زده قدردانی می‌کنم.
کد خبر: ۳۴۲۷۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۸ - 19April 2019

تقدیر و تشکر رئیس قوه قضائیه از علما و طلاب فعال در بحران خوزستان

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید «ابراهیم رئیسی» در بازدید از ستاد مردمی کمک به سیل‌زدگان خوزستان با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار داشت: شب نیمه شعبان از نزدیک‌ترین شب‌ها به شب‌های قدر است.

وی با قدردانی از تلاش‌های جهادی طلاب استان خوزستان در کمک‌رسانی به سیل‌زدگان افزود: اقدام طلاب خوزستان برای کمک‌رسانی به سیل‌زدگان زیر نظر و عنایت آیت‌الله موسوی جزایری، در کنار علم‌آموزی و مُلا شدن، بسیار بزرگ و ارزشمند است.

رئیس قوه قضائیه با اشاره به گره‌گشایی از امور مسلمین به عنوان سیره علما و پیشوایان دین‌ خاطرنشان کرد: علمای شیعه در طول تاریخ افزون اشتغال به درس و بحث، به نیازمندان و فقرا توجه جدی داشتند.

وی حضور طلاب همراه با مردم سیل‌زده و کمک‌رسانی به آنها را از جلوه‌های سخن رهبرمعظم انقلاب مبنی بر «برای کاهش آلام مردم، این حضورها، حضورهای مثال‌زدنی است» برشمرد.

‌رئیسی با اشاره به نمونه و مثال‌زدنی بودن کادرسازی حوزه علمیه در سطح اهواز‌ خاطرنشان کرد: در حوزه‌های علمیه خوزستان علاوه بر وجود دغدغه هجمه‌های فکری ـ عقیدتی، رویش‌های شگفتی‌‌ نیز وجود دارد.

رئیس قوه قضائیه در پایان گفت: از حضور و کمک‌رسانی طلاب، روحانیون اعم از خواهران و برادران به ویژه آیت‌الله موسوی جزایری باتوجه به حضور در عرصه یاری‌رسانی به مردم سیل‌زده قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار