امام جمعه دلوار:

حزب‌الله سد محکمی مقابل رژیم صهیونیستی است

حجت‌الاسلام «علی زاهددوست» گفت: امروز حزب‌الله لبنان با توان موشکی بالا، سد مستحکمی بر سر راه رژیم صهیونیستی شده و انصارالله در یمن، با توان موشکی خود پاسخ تجاوزات آمریکا و سعودی را می‌دهد. تمام این دستاوردها برگرفته از احیای روحیه خودباوری در میان ملت‌های منطقه توسط جمهوری اسلامی و به‌ ویژه سپاه پاسداران است.
کد خبر: ۳۴۲۷۸۰
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸ - 19April 2019

سپاه سد محکمی مقابل دشمنان است

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «علی زاهددوست» امام جمعه دلوار در خطبه‌های امروز نماز جمعه با تبریک نیمه شعبان سالروز ولادت باسعادت امام زمان (عج) اظهار داشت: معرفت و شناخت مقام امامت و ولایت، انتظار فرج، دعا برای ظهور و پایبندی به عهد و پیمان با حضرت ولی عصر (عج) از وظایف منتظران واقعی آن حضرت است و مهمترین وظیفه ما این است که با رعایت تقوا و ترک گناه زمینه ساز ظهور و فرج حضرت باشیم.

وی با اشاره به نامگذاری روز نیمه شعبان به روز سربازان گمنام امام زمان (عج) گفت: امنیت بی نظیر امروز کشور آن هم در منطقه‌ای که پر از آشوب و جنگ و ناامنی است گواهی بر مجاهدت‌های مخلصانه سربازان مخلص امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات است.

زاهددوست با تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی و چشمان بیدار و تیز بین سربازان گمنام در حفظ امنیت کشور افزود: اگر تاکنون توطئه‌های دشمنان و گروه‌های تکفیری مانند داعش در ارتباط با ایران کارگر نبوده، بخش اعظم آن به تلاش‌ها و مجاهدت‌های سربازان گمنام امام زمان (عج) باز می گردد.

امام جمعه دلوار با اشاره به دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: قابلیت‌ها و کارآمدی سپاه و فداکاری آنان در حفظ انقلاب، باعث شد که بنیانگذار انقلاب پس از گذشت دو سال از تشکیل آن فرمودند «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود» کارنامه سپاه در ۴۰ سال گذشته درخشان و ممتاز است.

وی افزود: رفع خطر گروه‌های تجزیه‌ طلب سال‌های اولیه انقلاب، مجاهدت ۸ ساله جنگ تحمیلی، حضور مؤثر و پر قدرت در عرصه سازندگی کشور، ارتقا توان نظامی بازدارنده و حضور در میان مردم در شرایط بحرانی نظیر زلزله و سیل و ده‌ها خدمات مهم و مؤثر دیگر به انقلاب و ملت ایران باعث شده که امروز همگان باور کنند که سپاه فراتر از یک نهاد نظامی و انقلابی عمل کرده و در واقع، مصداق واقعی این کلام امام راحل است که «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود.»

وی ادامه داد: سپاه با حضور مؤثر در منطقه، مانع از تحقق طرح تجزیه کشورها توسط تروریست‌ها شده که نابودی داعش در عراق و سوریه از آن جمله است.

امام جمعه دلوار گفت: امروز حزب‌الله لبنان با توان موشکی بالا، سد مستحکمی بر سر راه رژیم صهیونیستی شده و انصارالله در یمن، با توان موشکی خود پاسخ تجاوزات آمریکا و سعودی را می‌دهد. تمام این دستاوردها برگرفته از احیای روحیه خودباوری در میان ملت‌های منطقه توسط جمهوری اسلامی و به‌ ویژه سپاه پاسداران است.

وی تاکید کرد: به فضل الهی امروز سپاه به مرحله‌ای رسیده که توانسته اعتماد ملت‌های منطقه را نسبت به نیروهای مقاومت و هم‌چنین نهاد مقدس سپاه جلب کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها