امام جمعه شهرستان خوی:

رسالت سربازان گمنام امام زمان (عج) برخورد قاطع با جریان‌های انحرافی است

امام جمعه خوی گفت: در هر حوزه‌ای که منافع ملت ایران، صیانت از ارزش‌های انقلابی، حراست از امنیت جامعه و برخورد قاطع با تمامی جریـان‌های انحرافـی و وابسته داخلی و خارجی اقتضا بکند، در دایره رسالت‌های سربازان گمنام قرار دارد.
کد خبر: ۳۴۲۷۸۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۱ - 19April 2019

رسالت سربازان گمنام امام زمان(عج) برخورد قاطع با جریان‌های انحرافی استبه گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، حجت‌الاسلام سیدرضی موسوی شکوری امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه خوی با اشاره به 15 شعبان فرخنده میلاد منجی عالم بشریت قائم آل محمد حضرت مهدی (عج) اظهار داشت: پیامبر (ص) در حدیثی فرمود مردمی از شرق قیام می‏‌کنند و زمینه را برای حکومت مهدی (عج) آماده می‏‌سازند.

وی ادامه داد: با بررسی‌هایی که در تاریخ اسلام صورت گرفته و نوع قیام‌ها، انقلاب‌ها و خیزش‌های مردمی که از ناحیه  مسلمانان در کشورهای مختلف صورت گرفته است این حدیث بیشتر با انقلاب اسلامی ایران و نظام جمهوری اسلامی ملت ایران مطابقت دارد.

امام جمعه خوی گفت: چون تنها انقلاب اسلامی که به ثمر رسیده و نظامی بر مبنای آموزه‌های اهل‌بیت (ع) مستقر ساخته و زمینه‌های حکومت جهانی امام عصر (عج) را فراهم می‌سازد انقلاب اسلامی ایران و جمهوری اسلامی است.

 وی در ادامه با استناد به روایاتی، احیای ارزش‌های کتاب و سنت، به کمال رساندن اندیشه و اخلاق بشری، رشد دادن دانش بشری، از بین بردن بدعت‌ها، بهره‌وری از منابع طبیعی، عمران و آبادانی کل زمین، گسترش امر به معروف و نهی از منکر و اجرای عدالت قضایی را از جمله برنامه‌های فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی حکومت جهانی امام عصر(عج) برشمرد.

حجت الاسلام شکوری با اشاره به روز سربازان گمنام امام عصر(عج) و تبریک این مناسبت به همه کارگزاران وزارت اطلاعات بیان کرد: یکی از ریشه‌های گم‌نامی مجموعه وزارت اطلاعات رسالت‌ها و مأموریت‌های اطلاعاتی است که طـبعاً امکـان تشـریح نـدارند.

وی افزود: در هر حوزه‌ای که منافع ملت ایران و صیانت از ارزش‌های انقلابی و حراست از امنیت جامعه و برخورد قاطع با تمامی جریـانـ‌های انحرافـی و وابسته داخلی و خارجی اقتضا بکند در دایره رسالت‌های سربازان گمنام قرار دارد که شامل تلاش برای حفظ وحدت و انسجام ملی، حفاظت از دستاوردهای انقلاب، مبارزه با تروریسم، مقابله با توطئه‌های اختلاف‌افکنانه استکبار، مبارزه با فساد و مفسدان اقتصادی و کمک جدی بر کاهش آثار تحریم اقتصادی دشمنان است.

امام جمعه خوی با اشاره به پنج اردیبهشت سالروز شکست حمله نظامی آمریکا به ایران در صحرای طبس بر اثر طوفان اظهار کرد: در طول 40 سال، ده‌ها توطئه آمریکا علیه انقلاب اسلامی مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی و همچنین علیه مسلمانان منطقه با شکست مفتضحانه روبرو شده به طوری که هیئت حاکمه فعلی آمریکا در اوج ذلت و خواری ناچار شده اقدامات ابلهانه‌ای را علیه ملت ایران از خود بروز دهند و در این زمینه جمله معروف شهید بهشتی به ذهن انسان می‌رسد که فرمود آمـریکا از ما عصـبانی باش و از این عصبانیت بمیر.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار