سرپرست پایگاه دریایی بوشهر خبر داد؛

اعزام بالگردها و قایق‌های «پایگاه دریایی بوشهر» به مناطق سیل‌زده

ناخدایکم «شهرام منصوری مقدم» گفت: با اعزام بالگردها و قایق‌های پایگاه دریایی شهید رئیسعلی دلواری بوشهر برای خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان، این امکانات در استان خوزستان مستقر شده است.
کد خبر: ۳۴۲۷۸۶
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۲ - 19April 2019

اعزام بالگردها و قایق‌های «پایگاه دریایی بوشهر» به مناطق سیل‌زده

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، ناخدایکم «شهرام منصوری مقدم» سرپرست پایگاه دریایی بوشهر امروز در جمع نمازگزاران جمعه با گرامیداشت 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: سرهنگی که صادقانه و از روی اخلاص برای کمک رسانی به سیل‌زدگان خوزستانی خم می‌شود تا فردی به وسیله نقلیه منتقل شود، نشان از مردمی بودن ارتش است که این ارتشی مورد تقدیر مقام معظم رهبری قرار می‌گیرد.

وی با بیان این که ارتش در همه عرصه‌ها آماده خدمات‌رسانی به مردم است به خدمات جریان سیل پرداخت و گفت: در جریان سیل استان خوزستان و گلستان ارتش حضور فعالی برای یاری رسانی به آسیب دیدگان داشت.

منصوری مقدم با اشاره خدمات پایگاه دریایی شهید رئیسعلی دلواری بوشهر به سیل‌زدگان استان خوزستان تصریح کرد: با اعزام بالگردها و قایق‌های پایگاه دریایی شهید رئیسعلی دلواری بوشهر برای خدمات‌رسانی به سیل‌زدگان، این امکانات در استان خوزستان مستقر شده است.

وی از افزایش توانمندی روز افزون ارتش و ارتقاء آمادگی برای انجام ماموریت‌ها خبر داد و گفت: ارتش با افزایش توانمندی و  اقتدار، آمادگی بالایی برای انجام ماموریت‌های محموله دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار