امام جمعه عسلویه عنوان کرد؛

نیروهای مسلح با همه وجود به کمک سیل‌زدگان شتافتند

حجت‌الاسلام «سید علی هاشمی‌نژاد» گفت: رهبر انقلاب فرمودند در این سیل اخیر نیروهای مسلح با همه وجود و امکانات به کمک مردم شتافتند به طوری که در سیل گلستان ارتش قبل از ستاد بحران در صحنه حضور یافت.
کد خبر: ۳۴۲۷۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۴ - 19April 2019

نیروهای مسلح با همه وجود به کمک سیل زدگان شتافتند

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «سید علی هاشمی نژاد» امام جمعه عسلویه در خطبه‌های امروز نماز جمعه به حقوق متقابل مردم نسبت به یکدیگر سخن گفت و اظهار داشت: حقوق در اسلام متقابل است و دو طرفه است مثل حقوق شاگرد و استاد یا حقوق زن و مرد که متقابل است. ژرف‌نگری و جامع‌نگری اسلام در بیان حقوق زن و مرد بسیار مهم است و اسلام در این زمینه مطابق با شرع و عرف مسئولیت‌ها را برای مرد و زن تعریف کرده است.

وی به فرازهایی از بیانات رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: حضرت آقا فرمودند هر کاری که دشمن را عصبانی می‌کند خوب و درست است. ما باید از کاری که باعث تقویت روحیه دشمن می‌شود پرهیز کنیم.

هاشمی نژاد افزود: رهبر انقلاب فرمودند در این سیل اخیر نیروهای مسلح با همه وجود و امکانات به کمک مردم شتافتند به طوری که در سیل گلستان ارتش قبل از ستاد بحران در صحنه حضور یافت. آفرین بر نیروهای مسلح؛ وقتی سرهنگ ارتش خم می‌شود تا فردی سال‌خورده بر دوش او سوار شود، جلوه‌ای از شعار ارتش فدای ملت است. دشمنان اینها را می‌بینند ولی کتمان می‌کنند.

امام جمعه عسلویه با تبریک سالروز تأسیس وزارت اطلاعات به نقش سربازان گمنام امام زمان (عج) در تأمین امنیت کشور گفت: این عزیزان مخلصانه خدمت می‌کنند زحمات شبانه روزی دارند، کارهای بزرگی انجام می‌دهند که قابل تقدیر و فوق تصور است.

وی تصریح کرد: بخش عظیمی از امنیت کشور مرهون تلاش این عزیزان است. امنیت نعمت بزرگی است که تا وقتی هست قدرش نمی‌دانیم این سربازان گمنام با مجاهدت‌های خاموش خود نقش مهمی در برقراری امنیت دارند و زبان قاصر از بیان جلوه‌های خلوص این عزیزان است.

امام جمعه عسلویه دوم اردیبهشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را تبریک گفت و خاطرنشان کرد: به فرمان حضرت امام (ره) و دوراندیشی ایشان سپاه تشکیل شد سپاه پاسداران از جایگاه عظیمی برخوردار است چون سپاه خوب حرکت کرد کار درست انجام داد خادم مردم و نظام بود مورد خشم دشمن است.

هاشمی نژاد سالروز شکست نظامی آمریکا در طبس را گرامیداشت و بیان کرد: این شکست از امدادهای غیبی خدا نسبت به این ملت بود خدا در یک چشم برهم زدن به مدد این ملت آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها