امام جمعه پلدختر:

اقدام دشمن محبوبیت سپاه را در دل مردم دو چندان کرد

حجت‌الاسلام «سید محسن حسینی» گفت: اقدام پست دشمن مبنی بر قرار دادن سپاه پاسداران در لیست تروریست محبوبیت این نهاد را در دل ملت ایران دو چندان کرد.
کد خبر: ۳۴۲۸۰۱
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۸ - 19April 2019

اقدام دشمن محبوبیت سپاه را در دل مردم دو چندان کردبه گزارش دفاع پرس از خرم آباد، حجت‌الاسلام و المسلمین «سید محسن موسوی»  امام جمعه پلدختر در خطبه‌های نماز این هفته این شهر به دوم اردیبهشت ماه سال جاری، سالروز تشکیل سپاه پاسداران به فرمان امام راحل اشاره کرد و اظهار داشت: نقش بی‌بدیل سپاه پاسداران بر هیچ کس پوشیده نیست و این نهاد مردمی حافظ انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: امروز سپاه نیروی مقتدر و با صلابت است که در مقابل استکبار ایستاده و روی همین حساب دنیا نسبت به سپاه حساب جدایی باز کرده است.

امام جمعه پلدختر گفت: سپاه پاسداران تمام قد و با همه وجود در صحنه های گوناگون نظام و انقلاب و بحران های مختلف در کنار مردم است کسانی که قصد براندازی نظام را داشتند سپاه  اقدام آنها را در نطفه خفه کرد.

وی خاطرنشان کرد: همه بدانند سپاه از بطن و متن مردم ایران و متعلق به ملت است و از هیچ کوششی در صحنه‌های مختلف نظام دریغ نورزیده و همه بدانند ملت نیز متعلق به سپاه پاسداران است.

موسوی خاطرنشان کرد: سیل خسارات جبران‌ناپذیری در بخش‌های مختلف راه ،پل ها، باغ ها، اراضی کشاورزی و غیره به مردم پلدختر‌ وارد کرد، به‌گونه‌ای که زمین‌های ۸۰ ساله بر اثر سیل حد و مرزشان از بین رفته است.

وی افزود: تمام ملت ایران در جریان سیل با مردم پل‌دختر همدردی کرده و برخی حضور پیدا کردند که از همه آنها به ویژه فعالیت های ارتش، سپاه ،گروه های جهادی و سربازان گمنام امام زمان در کمک به مردم پلدختر تقدیر می کنیم.

امام جمعه پلدختر گفت: امروز اولویت اول برای مردم سیل زده پلدختر اسکان موقت آسیب دیدگان از سیل است که خانه، کاشانه و اسباب اثاثیه آنها از بین رفته و نیاز به سرپناه دارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها