امام جمعه موقت گناوه عنوان کرد:

آمریکا با اقدام خود «سپاه» را در بین مردم محبوب‌تر کرد

حجت‌الاسلام «عبدالعلی بدری» با محکوم کردن تصمیم احمقانه رئیس جمهوری آمریکا در گنجاندن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه‌های تروریستی گفت: آمریکا با این اقدام خود سپاه را در بین مردم محبوب‌تر و وحدت و همدلی ملت را بیشتر کرد. 
کد خبر: ۳۴۲۸۰۹
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۹ - 19April 2019

آمریکا با اقدام خود «سپاه» را در بین مردم محبوب تر کرد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «عبدالعلی بدری» امام جمعه موقت گناوه در خطبه های نماز جمعه این هفته با محکوم کردن تصمیم احمقانه رئیس جمهوری آمریکا در گنجاندن نام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست گروه های تروریستی اظهار داشت: آمریکا با این اقدام خود سپاه را در بین مردم محبوب تر و وحدت و همدلی ملت را بیشتر کرد. 

وی گفت: سپاه از بدو تأسیس در مسیر و حمایت از ارزش ها و آرمان های انقلاب و نظام و پشتیبانی از ولایت گام های موثری برداشته است. 

بدری با تقدیر از زحمات و تلاش های بی شائبه سربازان امام زمان (ع) در حفاظت از کیان اسلامی افزود: از این نهاد زحمت کش در شهرستان انتظار داریم زمین خوارانی که به ناحق انفال مردم و بیت المال را تصرف می کنند جلوی آنان را بگیرد و بجد برخورد کند. 

امام جمعه موقت گناوه با تبریک فرارسیدن سالروز ولادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) گفت: تنها امید مسلمانان و جهانیان حضرت صاحب الزمان (عج) است که با ظهور خود دنیا را اصلاح خواهد کرد. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار